Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صالح قانع مسئول تیم افکارسنجی موسسه پژوهش یاران در سی و ششمین مسابقات بین المللی قرآن کریم، درباره نظرسنجی مردمی و مطالبات مهمانان از برگزار کنندگان این دوره در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: یکی از اتفاقاتی که امسال باید به آن توجه کنیم، تغییراتی بود که در روند نظرسنجی مهمانان صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درواقع ما امسال به صورت آنلاین و با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی (تلفن همراه، تبلت و ...) در سطح سالن از مهمانانی که هر روز میزبان آنان بودیم نظرسنجی کردیم و سطح برگزاری مسابقات را ارزیابی کردیم و در پایان هر شب نظرات مردمی جمع آوری می کردیم و در نهایت به کمیته های مختلف مسابقات ارائه دادیم.

وی درادامه بیان کرد: تمامی پرسشگرهای ما با در دست داشتن تبلت‌های خود در سالن مصلی حضور داشتند و سطح کیفی و کمی مسابقات را از مهمانان هر روز جویا می شدند و نظرات آن ها را به صورت آنلاین برای ما ارسال می کردند، البته این روند نظرسنجی تا بعد از مسابقات در سطح شهر هم ادامه خواهد داشت، تا به جامع آماری درستی برای کیفیت بیشتر دیگر ادوار مسابقات قرآن برسیم.

قانع با بیان اینکه سطح ارزیابی مهمانان از مسابقات خوب بوده است، افزود: برخلاف نگاه تخصصی متسابقین و برگزارکنندگان مسابقات، بیشترین نگاه مردم به جنبه عمومی مسابقات بود. درواقع مردم از اینکه با افراد حرفه ای و تخصصی در حوزه قرآن آشنا می شود، شگفت زده می شوند و نظر مثبتی دارند، اما مطالبات آنها عمومی است و نگاهی تخصصی ندارند.

وی تصریح کرد: قشر بیشتری از مردم این رویداد را با نگاهی عمومی می بینند، درحالی که اگر نگاه روی جامعه مخاطب خاص باشد، تاثیراتش در سطح کشور بیشتر خواهد بود، اگرچه مخاطب عام هم باید در مسابقات حضور داشته باشد.

قانع در پایان یادآور شد: داشتن روند نظرسنجی در سطح مسابقات می تواند تعیین کننده برنامه های سالهای آینده باشد. ما سی و شش دروه است که در مسابقات حضور داریم و قطعا این روند و پرسشنامه ها باعث بهبود سطح کیفی و کمی مسابقات شده است، البته هرچه قدر تحلیل‌های دقیق تری از سمت مردم به ما داده شود، امید داریم که مسیر رو به رشدی را در سال‌های آتی طی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف قرآن پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در مرحلۀ اول نوزدهمین آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم، با افزایش ۲۵ درصدیِ شرکت کنندگان، حضورِ دانش آموزان و بانوان، چشمگیر بود.

همچنین خُردسالترینِ شرکت کنندگان، سه کودکِ هفت ساله در خوزستان، خراسانِ جنوبی و یزد بودند و مُسن‌ترین شرکت کننده هم ۷۷ ساله از آذربایجانِ شرقی بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در تربت جام
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در استان سمنان
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • (تصاویر) آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • عکس/آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم