Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@16:26:36 GMT

کانکس های زلزله زده کرمانشاه جمع آوری می شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۶۹۹۸

کانکس های زلزله زده کرمانشاه جمع آوری می شوند

جلیل بالایی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: به منظور ساماندهی محیط ، معبر و منظر شهری و فضای محیطی به مرور و متناسب با تکمیل و آماده سازی واحدهای مسکونی خسارت دیده کانکس ها جمع آوری می شوند.
وی اضافه کرد: این اقدام در راستای عادی سازی محیط شهری از آثار زلزله ابتدا برای تمام واحدهای تعمیری که تسهیلات خود را دریافت کرده و حسب اعلام بنیاد مسکن استان واحد مسکونی آن ها تکمیل و به بهره برداری رسیده اجرایی می شود و سپس این روند متناسب با تکمیل و بهره برداری سایر واحدهای آسیب دیده تا زمان جمع آوری کلیه کانکس ها ادامه پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بالایی ابراز امیدواری کرد با مشارکت و همراهی مردم امکان بازسازی معابر عمومی فضای سبز و بوستان های محلی پس از جمع آوری کانکس ها فراهم شود.

**اتمام عملیات ساخت 28 هزار واحد مسکونی زلزله زدگان
رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه نیز، از اتمام ساخت 28 هزار واحد مسکونی زلزله زدگان که در جریان زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان 96 تخریب شده بود، خبر داد.
رضا خواجه ای در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع 36 هزار و 850 واحد احداثی، کار ساخت 28 هزار واحد به اتمام رسیده و ساخت مابقی واحدهای مسکونی شهری و روستایی در مناطق زلزله زده نیز در دست اقدام است.
وی اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان متولی بازسازی مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه تاکنون تعمیر، مرمت و مقاوم سازی 65 هزار واحد مسکونی و تجاری تعمیری را نیز به پایان رسانده است.
خواجه ای ادامه داد: تاکنون بازسازی در سطح روستاها 95 درصد و در سطح شهرهای زلزله زده استان 75 درصد پیش رفته و با همت و مشارکت مردم طبق برنامه ریزی تدوین شده، امید است پایان بازسازی در سطح شهرها تا پایان شهریورماه امسال به اتمام برسد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان سال 96 در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 932 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 103 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.
البته در زلزله 6.4 ریشتری یکشنبه چهارم آذر 97 هم 771 مصدوم و بیش از چهار هزار واحد مسکونی خسارت دیده، به این آمارها اضافه شد.
مسئولان ارشد استان گفته اند که همه واحدهای خسارت دیده روستایی و شهری را تا نیمه اول سال 98 تکمیل می کنند.
8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 انقلاب اسلامی زلزله زمین شهری و روستایی فضای سبز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کد خبر 6097944 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی