Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@03:41:04 GMT

بازدید استاندار گیلان از مناطق سیل زده کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۷۰۸۲

بازدید استاندار گیلان از مناطق سیل زده کشور

استاندار گیلان با حضور در مناطق سیل‌زده استان لرستان و بررسی‌های میدانی از نزدیک در جریان روند کمک‌رسانی نیروهای اعزامی گیلان به این استان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، مصطفی سالاری با حضور در منطقه گراب در شهرستان کوهدشت، ضمن حضور در میان نیروهای امدادی گیلان از نزدیک روند خدمات رسانی گروه اعزامی گیلان به مناطق سیل زده را مورد بررسی و بازدید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین با برخی مسئولان محلی به گفت‌وگو پرداخت.

گفتنی است به دنبال دستور وزیر کشور مبنی بر انتخاب گیلان به عنوان استان مُعین لرستان بلافاصله با محوریت معاونت عمرانی استانداری گیلان تعدادی از مدیران عمرانی استان و حدود ۴۰ دستگاه انواع ماشین آلات راه سازی، عمرانی و امدادی برای امدادرسانی و بازسازی مناطق سیل زده استان لرستان اعزام شدند.

همچنین شب گذشته سالاری با اعضای اکیپ اعزامی گیلان در شهر زاغه لرستان دیدار کرد ضمن خداقوت،  از نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی و امکانات این اکیپ قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل مناطق سیل زده و آسیب دیده منطقه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان

استاندار لرستان از تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری بیکاری در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، صبح امروز، با اشاره به پیگیری بیکاری در لرستان، گفت: رئیس‌جمهور در نشست هیئت‌دولت و استانداران دستور پیگیری بیکاری در استان‌های دارای بیشترین آمار را صادر کرده‌است.

او خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، اضافه کرد: کارگروه ویژه برای پیگیری بیکاری در این استان در هفتۀ جاری تشکیل شود.

عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم

استاندار لرستان عنوان کرد: رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیشترین آمار بیکاری شده‌است.

شفقت بیان کرد: کارگروه ویژۀ اشتغال در لرستان باید به‌صورت ویژه موضوع اشتغال این استان را پیگیری کند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • آب سد سفیدرود رهاسازی شد
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس