Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-05@03:30:12 GMT

بازارهای آسیایی در تلاطم بانک های آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۷۱۲۴

بازارهای آسیایی در تلاطم بانک های آمریکا

بازارهای آسیایی در ساعات معاملاتی امروز با روند نوسانی همراه شدند در حالی که پیش بینی انتشار گزارش های عملکرد ناامید کننده بانک ها در بازار آمریکا موجب افت قیمت سهام این صنعت در وال استریت شد.

به گزارش «انرژی امروز» از بازار سرمایه، بازارهای آسیایی در معاملات امروز با روند نوسانی همراه شدند در حالی که شاخص آسیا پاسفیک به غیر از ژاپن با تغییرات اندکی معاملات را ادامه داد و شاخص شانگهای با از دست دادن ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ درصد از ارزش خود نسبت به روز گذشته، معاملات را خاتمه داد.

این در حالی است که، این متغیر روز گذشته به بیشترین میزان رشد نسبت به ماه جولای سال ۲۰۱۸ میلادی رسیده بود . در این بین، انتشار داده های اقتصادی در چین و کاهش میزان نگرانی در خصوص اقتصاد شکننده جهانی موجب رشد شاخص آسیا پاسفیک در روز گذشته بود.

از سوی دیگر، نزدیک شدن به مهلت اعلام شده توسط ترامپ برای رسین به یک توافق نهایی هیجان جدیدی را وارد بازارها کرده است.

بر این اساس، شاخص کاسپی کره جنوبی باافت ۰.۱ درصدی همراه شد و شاخص اس اند پی استرالیا نیز ۰.۵ درصد مثبت شد. شاخص نیکی ژاپن ۰.۲ درصد رشد کرد.

ماساهیرو ایچیکاوا، تحلیل گر ارشد موسسه مدیریت دارایی میتسویی در این خصوص بیان داشت: بازارهای آسیایی پس از رشد چشمگیر روهای گذشته حالا با ثبات نسبی همراه شده اند و هم اکنون زمان حساسی برای این بازار است . به این دلیل که به تمام اخبار منفی واکنش نشان می دهند و از قله های فتح شده خود سقوط می کنند.

اما در بازارهای کالایی، قیمت آتی نفت وست تگزاس امروز با افت ۰.۱ درصدی به هر بشکه ۶۳ دلار و ۳۰ سنت رسید و قیمت نفت برنت دریای شمال با کاهش ۰.۰۶ درصدی هر بشکه ۷۱ دلار و ۱۴ سنت داد و ستد شد.

قیمت طلا نیز با کاهش ۰.۳ درصدی به هر اونس یک هزار و ۲۸۶ دلار رسید.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید

بانک مرکزی به تازگی در پاسخ به ادعای یک رسانه درباره میزان تورم، جزئیاتی از روند این شاخص در سال گذشته و آخرین وضعیت آن در فروردین امسال ارائه کرد.

به گزارش ایرنا، در متنی که بانک مرکزی منتشر کرده، آمده است: بر اساس آمار بانک مرکزی تورم نقطه‌به‌نقطه شاخص بهای کالا‌ها و خدمات مصرفی در فروردین سال ۱۴۰۳ نسبت به فرودین سال ۱۴۰۲ به میزان ۲۷.۷ واحد درصد کاهش پیدا کرده و به کمتر از میانه کانال ۳۰ درصد رسیده است.

توضیحات بانک مرکزی نشان می‌دهد نرخ تورم نقطه‌به‌نقطه در پایان فروردین امسال به کمتر از ۳۵ درصد رسیده است.

هفته گذشته نیز مرکز آمار از کاهش تورم نقطه‌به‌نقطه به ۳۰.۹ درصد در پایان فروردین ماه خبر داده بود.

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ |برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد
  • تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴/ کاهش نرخ انس طلا
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ |برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • نرخ ارز امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات