Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@11:19:50 GMT

موازی‌کاری دستگاه‌ها در جمع‌آوری کمک‌های مردمی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۷۳۱۳

موازی‌کاری دستگاه‌ها در جمع‌آوری کمک‌های مردمی

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: دستگاه ها، افراد حقیقی، حقوقی و NGO ها برای کمک رسانی اقدام کردند و چه بسا کمک هایی که انجام می گرفت موازی کاری بوده و نیازی به آن کمک ها نبود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مریم بیدخام عصر سه شنبه در نشست هم‌اندیشی برای جشن بزرگ رمضان در قزوین افزود: با توجه به سیل اخیر و تاکید وزارت کشور مبنی بر جمع آوری کمک‌های مردمی توسط هلال‌احمر و کمیته امداد، اما ما شاهد بودیم که دستگاه‌ها، افراد حقیقی، حقوقی و NGO ها برای کمک‌رسانی اقدام کردند و چه بسا کمک هایی که انجام می‌گرفت موازی کاری بوده و نیازی به آن کمک‌ها نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حتی در برخی موارد افراد بدون هماهنگی در مناطق آسیب‌دیده حضور یافته و در واقع مانعی برای خدمات رسانی ایجاد کرده بودند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین اظهار کرد:  اقدام صدا و سیما از حیث اینکه به‌عنوان اتاق فرمان، انعکاس‌دهنده تلاش‌های هلال‌احمر و کمیته‌امداد و در ذیل آن خدمات سایر دستگاه‌ها باشد و بتواند با اطلاع رسانی صحیح و به موقع مردم و خیرین را برای کمک رسانی ترغیب نماید، ارزشمند است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 خدمات رسانی صدا و سیما کمک های مردمی کمیته امداد وزارت کشور 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین

مهدی عبدیان رییس ستاد دیه استان قزوین گفت:  محسن چاوشی خواننده کشورمان با درج فراخوان و برگزاری مراسم گلریزان در صفحه شخصی خود ظرف مدت کوتاهی ۲ میلیارد ریال را توسط دوستاران و طرفدارانش جمع آوری کرد.

وی با اشاره به اینکه چاوشی مبالغ جمع آوری شده را به ستاد دیه استان قزوین اهدا کرد، یادآور شد: با توجه به مبالغ جمع آوری شده زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد و بازگشت آنان به آغوش خانواده و جامعه به زودی فراهم خواهد شد.

عبدیان ضمن تقدیر و تشکر از اقدام انسانی، خداپسندانه و خیرخواهانه این هنرمند، تاکید کرد: هنرمند واقعی کسی است که از محبوبیت خود در راستای کمک به همنوعان استفاده کند که خوشبختانه این هنرمند محبوب کشور به بهترین نحو ممکن این اقدام را به سرانجام رساند.

رییس ستاد دیه استان قزوین اضافه کرد: اینکه یک هنرمند از تمام ظرفیت خود در راستای کمک به آزادی زندانیان استفاده می‌کند بیانگر درک و فهم بالای وی از معنای هنر است و امروز خرسندیم که قطار مهربانی چاوشی به ایستگاه قزوین هم رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران