Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:07:48 GMT

برنامه کاهش آسیب‌های اجتماعی در زنجان تدوین‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۵۶۴۵

برنامه کاهش آسیب‌های اجتماعی در زنجان تدوین‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اجتماعی در محل استانداری زنجان، افزود: توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی موجب اعتلای سطح پیشرفت و توسعه و بسترسازی برای جامعه می‌شود.

وی اظهار کرد: برای تحقق این شاخص‌ها باید مردم دست مسئولین را گرفته و همکاری کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان بابیان اینکه‌شان کارگروه اجتماعی درست است، گفت: برنامه‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید تدوین‌شده و بسترسازی و تسهیل گری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی موردتوجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی نافچی تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی با توجه به مأموریت و وظیفه سازمانی خود کارها را تعریف کرده و بر اساس نیاز استان اولویت‌بندی کنند.

وی بابیان اینکه اولویت‌بندی کارها در راستای تلاش برای چابک سازی دستگاه اجرایی است، ابراز کرد: ضروری است دستگاه‌های اجرایی استان اولویت‌های دستگاه خود را تا هفته آینده تعیین و به استانداری تحویل دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای ارتقای شاخص‌ها در حوزه مسئولیت خود کارهای عملیاتی بکنند.

مرادی نافچی افزود: مدیران برنامه محور حرکت کنند و در همه مأموریت‌ها باید پنج نیاز اساسی استان از سوی دستگاه‌های اجرایی مشخص و در قالب برنامه عملیاتی ارائه شود.

وی تصریح کرد: مسئله شناسی در حوزه مأموریت‌های سازمانی بسیار مهم است و در چابک سازی سازمان می‌تواند مؤثر واقع شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان افزود: باید مسئولین در سال جاری براثر رویکردهای تعیین‌شده برنامه‌ریزی و کارهای خود را در حوزه اجتماعی و فرهنگی انجام بدهند و باید نیاز استان را بشناسیم و این‌ها را تعریف کرده و برنامه تدوین کنیم.

کد خبر 4592680

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان شورای اجتماعی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری

به گزارش خبرگزاری مهر، عملکرد دیوان عدالت اداری در سال ۱۴۰۲ در حوزه‌های مختلف همراه با اهتمام در راستای تحقق اهداف پیشگیرانه بوده است که معاونت حقوقی، پیشگیری و پژوهش در جهت کاهش شکل‌گیری دعاوی و در نتیجه کاهش اطاله دادرسی، سلامت اداری در دستگاه‌های اجرایی کشور و اصلاح فرآیندهای اداری که در نهایت منجر به تسهیل و برقراری سلامت اداری می‌شود اقداماتی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

برگزاری ۶۵ جلسه در ۲۱ کارگروه تخصصی با دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های پر شکایت، تبیین و معرفی تبصره ۴ ماده ۱۶ قانون دیوان، رصد پرونده‌های کثیرالشاکی، پربسامد و پرتکرار، انتقال دانش قضائی دیوان به دستگاه‌های اجرایی، برگزاری نشست‌های تحلیل و آسیب‌شناسی با مراجع علمی و دانشگاهی برخی از اقدامات این معاونت است.

طبق داده‌های آماری در سال ۱۴۰۰ در مجموع ۱۷۵ هزار و ۱۱۲ پرونده در دیوان طرح شده بود که در سال ۱۴۰۱ این عدد به ۱۷۰ هزار و ۷۷۶ پرونده رسیده و با ادامه تلاش مدیران و کارکنان خدوم دیوان این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۶۵ هزار و ۷۷۴ پرونده رسیده است که نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۱ کاهش ۲.۴۸ درصدی و در سال ۱۴۰۲ شاهد کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری بوده‌ایم.

کد خبر 6089223

دیگر خبرها

  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی