Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شهرکرد- ايرنا- استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به افزايش بودجه استان در سال 98 گفت: بودجه عمراني در نظر گرفته شده براي استان امسال 12 هزار ميليارد ريال است.

به گزارش ايرنا، اقبال عباسي شامگاه سه شنبه در نخستين ستاد ساماندهي امور جوانان چهارمحال و بختياري در سال جاري تاکيد کرد: با توجه به وجود طرحهاي مختلف در استان ، بهره گيري از ظرفيت بخش خصوصي مي تواند در اتمام طرحها از جمله طرحهاي مرتبط با حوزه جوانان و ورزش نقش موثري داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي به تلاش مديريت ستاد بحران استان براي کاهش خسارت ناشي از سيلاب اخير نيز گفت:
سيلاب هاي ناشي از 3 موج بارندگي شديد در اين استان به موقع کنترل، مهار و مديريت شد.
وي گفت : اين بارش ها 6 هزار ميليارد ريال خسارت در بخش هاي کشاورزي، مسکن و زيرساخت هاي استان وارد کرد و قسمت زيادي از خاک حاصلخيز چهارمحال و بختياري شست و از استان خارج کرد و بسياري زمين هاي کشاورزي از بين رفت.
عباسي يادآور شد: بارندگي هاي سيل آساي اخير در چهارمحال و بختياري مي توانست به يک چالش بزرگ تبديل شود اما بحران ناشي از آن به موقع سپري شد.
رئيس ستاد ساماندهي امور جوانان چهارمحال و بختياري در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: مساله آب، بيکاري و انتصابات ،مهمترين دغدغه هاي بنده در بدو ورودم به اين استان بود.
وي گفت: اين دغدغه ها با همت مردم و تلاش به موقع مسئولان چهارمحال و بختياري، مديريت شد و حتي بودجه استان در سال جاري نسبت به سال گذشته 45 درصد رشد پيدا کرد.
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي چهارمحال و بختياري نيز گفت: بودجه ورزش و جوانان استان در سال گذشته 120 ميليارد ريال بود که 80 درصد آن جذب شده است.
طهمورث الياسي بختياري تصريح کرد: اين بودجه در سال جاري 2 برابر شده که تحول مطلوبي براي حوزه ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري است.
وي افزود: ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري 7 طرح نيمه تمام دارد که نيازمند اعتبار 32 ميليارد ريال است و براي تکميل و بهره برداري از اين طرح ها از مشارکت بخش خصوصي بهره گيري شود.
مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري نيز گفت: 50 هيات ورزشي از اين استان براي کمک به مناطق سيل زده استان هاي کشور وارد ميدان عمل شدند.
کريمي تصريح کرد: چهارمحال و بختياري در طرح اردوهاي تيم ملي ، به مرکز اردوبام ايران تبديل و معرفي شود.
وي يادآور شد: هم اينک تيم قايقراني بانوان کشور در شهرستان سامان اردو زده و مشغول تمرين است.
به گزارش ايرنا، در اين نشست از فرمانداري شهرستان لردگان، دفتر امور بانوان و خانواده استانداري و سازمان مردم نهاد آواي رحمت ميانکوه شهرستان اردل به لحاظ همکاري گسترده در حوزه ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري قدرداني و تجليل شد.
برنامه هاي هفته جوان چهارمحال و بختياري از 26 ماه جاري تا يکم اردي بهشت امسال درنقاط مخلتف استان برگزار مي شود.
7362/2097
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۷۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری

اکبری کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به تناوب در بعضی ساعات رگبار باران گاهی با رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و در برخی نقاط احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: شدت بارش‌ها برای امروز پنج شنبه و اوایل روز جمعه خصوصاً در نواحی غربی و جنوبی استان است.

اکبری اضافه کرد: شدت وزش باد برای روز‌های جمعه و شنبه به نسبت شدید تا شدید است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد