Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:02:36 GMT

حضور ناظران فدراسیون فوتبال در سه دیدار از هفته بیست و ششم

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۷۴۴۴

حضور ناظران فدراسیون فوتبال در سه دیدار از هفته بیست و ششم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم نساجی مازندران و پدیده مشهد روز ۳۰ فروردین ماه برگزار می‌شود که اسماعیل حسن زاده به عنوان ناظر کمیته انضباطی در این دیدار حضور خواهد داشت.

همچنین ابوالفضل محمدی حسن زاده در دیدار استقلال تهران و ماشین سازی تبریز که روز ۲۸ فروردین ماه و دیدار سایپا و فولاد مبارکه سپاهان در روز ۲۹ فروردین ماه برگزار می‌شود به عنوان ناظر حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4593034

منبع: مهر

کلیدواژه: تيم فوتبال پديده تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس

وضعیت بازیکنان مصدوم تیم فوتبال سپاهان اصفهان قبل از تقابل حساس مقابل پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش‌مشرق، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان است.

دو تیم با شرایط متفاوت پا به این دیدار می‌گذارند، سپاهان موفق شد در جام حذفی با برتری مقابل استقلال ملاثانی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود و در مقابل پرسپولیس با شکست مقابل آلومینیوم اراک از این رقابت‌ها حذف شد.

رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان آخرین‌بار در دیدار مقابل تراکتور در بازی معوقه از هفته شانزدهم به میدان رفت و بعد از آن نتوانسته در چند دیدار گذشته طلایی‌پوشان را به دلیل مصدومیت همراهی کند. شایعاتی مبنی بر اینکه گفته می‌شود رضا اسدی دیدار مقابل پرسپولیس را نیز قطعا از دست داده نیز به گوش می‌رسد، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این بازیکن روند بهبودی خوبی را پشت سر گذاشته و احتمال دارد که برای این دیدار در دسترس کادر فنی قرار بگیرد.

فرشاد احمدزاده نیز که شنیده شد مصدومیتش در دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی تشدید شده است اما مشکلی برای همراهی سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد و قطعا در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند در ال‌کلاسیکو فوتبال ایران به میدان برود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است