Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@02:31:23 GMT

شهردار تهران 20 طرح عمرانی را در منطقه 6 افتتاح کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۷۷۴۴

شهردار تهران 20 طرح عمرانی را در منطقه 6 افتتاح کرد

به گزارش ایرنا، مکانیزه برداری پسماند خشک در حوالی میدان آرژانتین در فضایی به وسعت بیش از ۲ هزار متر مربع به بهره برداری رسید.
همچنین پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران، مجموعه ورزشی شهدای کردستان، مسجد فاطمه الزهرا(س)، سرای محله فاطمی به عنوان نخستین مسجدسرای شهر تهران، مرکز مکانیزه پردازش پسماند خشک و ساختمان اسکان کارگری، احداث میادین میوه و تره بار، اصلاح هندسی معابر و خیابان‌ها و میادین، بهسازی بوستان ها و فضای سبز، اجرای شبکه توزیع آب مکانیزه و همچنین توسعه مسیرهای دوچرخه سواری از جمله پروژه هایی بود که در منطقه شش تهران توسط شهردار تهران افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین محمد رضا دهداری پور شهردار منطقه 6 در حاشیه افتتاح این پروژه ها بیان داشت: منطقه 6 از قدیمی ترین مناطق تهران است که بلوار کشاورز؛ پارک لاله؛ کتابفروشی های میدان انقلاب؛ دانشگاه و مصلای تهران، فروشگاه های خیابان ولیعصر (عج) و میدان شهدای هفت تیر و چندین اماکن تجاری؛ اداری دیگر سبب شده که این منطقه قلب پایتخت لقب بگیرد.
وی ادامه داد: با افتتاح این پروژه ها به ارزش احداثی 60 میلیارد و به ارزش ملکی 180 میلیارد تومان علاوه بر رفع کمبودهای فرهنگی؛ ترافیکی؛ ورزشی و اجتماعی موجب افزایش سرانه های منطقه در حوزه های مختلف خواهد شد.
شهردار منطقه 6 خاطرنشان کرد: این منطقه به عنوان شاهراه حیاتی و ارتباطی تهران شناخته می شود که با وجود مراکز اداری؛ درمانی؛ علمی و آموزشی متعدد سبب شده تردد شهروندان در قلب پایتخت میلیونی باشد.
منطقه 6 نیز از شمال به بزرگراه همت از غرب به بزرگراه چمران از شرق به بزرگراه مدرس و خیابان مفتح و همچنین از جنوب به خیابان انقلاب محدود می‌شود.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آرژانتین بزرگراه دوچرخه سواری شهر تهران قلب 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان شهید خرازی باز شد

بنا بر اعلام شهردار منطقه ۲۲ تهران، اتوبان شهید خرازی دقایقی پیش باز شد. - اخبار اجتماعی -

مسعود نصرتی شهردار منطقه 22 تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: از ساعت دو نیم بامداد گذشته، در پی بارش باران، بخشی از کوهی که در محدوده اتوبان شهید خرازی قرار دارد، ریزش کرده و گل و لای به وسط اتوبان سرازیر شده بود.

وی گفت: به علت بارش شب گذشته، متأسفانه حجم بسیار زیادی از گل و لای دیواره کوه معبر اتوبان شهید خرازی به معبر اصلی نفوذ کرده بود.

گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی

نصرتی ادامه داد: با تلاش نیروهای شهرداری تهران و راهوار، اتوبان شهید خرازی  دقایقی پیش باز شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتوبان شهید خرازی باز شد
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش