Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی در جریان بررسی طرح اقدام متقابل در برابر اعلام نام سپاه به عنوان سازمان تروریستی توسط آمریکا با اشاره به سخنان حمیدرضا حاجی بابایی در این خصوص گفت: در مجلس تمامی نمایندگان اعم از اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقلان مجلس به دنبال تدوین و تهیه چنین طرحی بودند لذا برخی سخنان مبنی بر قرار دادن انحصار این طرح در اختیار عده‌ای، خلاف وحدت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: همه نمایندگان مجلس از سپاه حمایت کردند و در چنین شرایطی بحث وحدت و اتحاد در میان است که برخی آن را به هم می‌زنند.

وی همچنین توضیح داد: در طول ۳ سال گذشته، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ۹ قانون علیه آمریکا به تصویب رسانده در حالی که در کنگره آمریکا ۴ قانون بیشتر نبوده است و فرمایش رهبر انقلاب نیز ناظر بر طرح‌هایی است که در این خصوص مطرح شده است.

وی در بخش دیگری از تذکر خود به ماده (۱۶۰) آیین‌نامه داخلی مجلس اشاره کرد که باید اولویت دستور کار مجلس در جلسه امروز را رسیدگی به جزئیات طرح اقدام متقابل در برابر اعلام نام سپاه به عنوان سازمان تروریستی توسط آمریکا قرار می‌داد.

منبع: فردا

کلیدواژه: کواکبیان مجلس طرح سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان بین‌المللی کیفری بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند علیه اسرائیل اقدام کند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، یک منبع دیپلماتیک اسرائیلی به جروزالم پست مدعی شد که دادگاه کیفری بین‌المللی (ICC) نمی‌تواند بدون حمایت آشکار و تاکتیکی آمریکا علیه نخست ‌وزیر اسرائیل و مقامات ارشد آن اقدام کند.
 
وی ادامه داد: «جو بایدن [رئیس جمهور آمریکا] کجاست؟ چرا او ساکت است؟»
 
این اظهارات در حالی بیان شد که بنا بر گزارش‌ها، اسرائیل نگران احتمال صدور حکم بازداشت بین‌المللی علیه شخصیت‌های ارشد و ارتش رژیم صهیونیستی از جمله نتانیاهو است.
 
در این میان نتانیاهو گفته بود که اسرائیل تحت رهبری من هیچ تلاشی را از سوی دیوان کیفری بین‌المللی برای تضعیف حق ذاتی خود در دفاع را نخواهد پذیرفت.
 
کریم خان، دادستان ارشد دیوان بین‌المللی کیفری در نوامبر 2023 تایید کرد که در حال انجام تحقیقاتی درباره جنایات جنگی احتمالی در کرانه باختری، غزه و بیت‌المقدس شرقی است که تاریخ آن به 13 ژوئن 2014 بازمی‌گردد.
 
خان گفت که این تحقیقات به تشدید خصومت‌ها و خشونت‌ها از زمان حملاتی که در 7 اکتبر 2023 روی داد، ارتباط دارد.
 

دیگر خبرها

  • اولین واکنش یک روزنامه اصولگرا به موضوع مهدی نصیری: او مهره تاج زاده است
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • روسیه: آمریکا در مورد اقدام دادگاه لاهه علیه اسرائیل ریا می‌کند
  • خشونت بی‌منطق علیه حق‌طلبی دانشجویان آمریکا دردی از ظالمان دوا نمی‌کند
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • دیوان بین‌المللی کیفری بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند علیه اسرائیل اقدام کند
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!