Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@17:12:01 GMT

واحد پلی اکریل ایران نیازمند حمایت است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۸۶۲۵

واحد پلی اکریل ایران نیازمند حمایت است

به گزارش ایرنا، اسرافیل احمدیه روز سه شنبه در حاشیه بازدید از این واحد تولیدی استان اصفهان افزود: از زمان ورود هیات اجرایی جدید، این کارخانه جان تازه گرفت به طور مثال بخش پلی استرما آن اکنون روزانه به حدود 95 تن تولید دست یافته است.
وی اظهارداشت: کارخانه به دست کارگران به مرحله تولید رسید و در ادامه نیز به دست آنان استمرار خواهد داشت و اکنون خط و مشی شرکت تغییر کرده و با مدیریت بهتری پیش می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدیه یادآور شد : هم اکنون در این واحد تولیدی هزار و 700 کارگر به صورت مستقیم و 2 هزار نفر غیر مستقیم مشغول فعالیت هستند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان گفت : خوشحال هستم که بعد از دو سال سختی، تلاش و از خودگذشتگی کارگران رونق و شکوفایی را در این کارخانه می بینیم.
محسن نیرومند خودگذشتگی کارگران با دریافت نکردن بیش از 10 ماه حقوق را عامل اصلی جان گرفتن این کارخانه اعلام کرد.
مدیر کارخانه پلی اکریل ایران گفت: بعد از 2 سال تلاش و کوشش مستمر مجموعه 2 هزار نفری کارخانه دی ام تی و حمایت مسئولان به شرایطی رسیدیم که اکنون به ثبات نزدیک شده ایم.
محسن رجایی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار شد در آینده تولیدات در قسمت استیبل این واحد تولیدی به 180 تن در روز و قسمت پلی استر به 55 تن افزایش یابد.
وی خاطرنشان کرد : با توجه به مشکلات ارزی که داریم هنوز به حالت مستمر تولید نرسیده ایم و این مهم در آینده با آمدن 2 محموله 400 تنی مواد اولیه به کارخانه محقق می شود که می تواند تولیدات را بهبود بخشد و ظرفیت کامل این کارخانه را به 6 هزار تن در ماه تولید نخ و الیاف پلی استر و چهار هزار و 500 تن تولید الیاف اکریلیک برساند.
مهمترین تولیدات شرکت پلی اکریل ایران، الیاف اکریلیک و نخ و الیاف پُلی اِستر است و تولیدات آن به عنوان مواد اولیه در شرکت های نساجی و تولید فرش مورد استفاده قرار می گیرد.
این کارخانه در کیلومتر 45 جاده اصفهان - مبارکه قرار دارد.
م/س/6026/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان اصفهان ایران حقوق فرش مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت

علیرضا جعفری، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، ضمن اظهار خرسندی از همزمانی جشن ۳۴ سالگی شرکت با آغاز مدیریت وی، هلدینگ ثمسکن را تولیدکننده اصلی‌ترین محصول مورد نیاز مردم دانست و گفت: بخش مسکن کشور پیشران توسعه اقتصادی است و هیچ هدف‌گذاری‌ای مهم‌تر از آن نیست که در مسیر جهش تولید برنامه‌ریزی کنیم و گام برداریم.

به گزارش اقتصادآنلاین، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به هدف ساخت یکصد هزار واحد مسکونی با نگاه به ظرفیت و توان مجموعه اشاره کرد و گفت: این پروژه با سبدی تحت سه گروه مجزا در کشور تولید خواهد شد.

وی ادامه داد: گروه اول، مسکن اجتماعی ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک الی ۴ ساخته خواهد شد. گروه دوم، مسکن استطاعتی برای دهک‌های هدف ۵ الی ۷ به منظور تنظیم بازار مسکن برنامه‌ریزی‌شده است و گروه سوم نیز مسکن اقتصادی ویژه دهک‌های ۸ تا ۱۰ است که می‌تواند در جهت محقق کردن انتظارات سهامداران ساخته شود.

جعفری گفت: همگی باید تلاش کنیم تا برند ثمسکن به برترین برند کشور در حوزه تخصصی خود مبدل شود و بتواند علاوه بر بازار داخلی در خارج از کشور نیز به خوشنامی فعالیت کند. چه بسا این امکان با توجه به ظرفیت‌های مهندسی و سرمایه‌گذاری شرکت وجود دارد.

وی افزود: هلدینگ ثمسکن باید به پشتوانه بانک معظّم مسکن و ظرفیت‌های تخصصی و حرفه‌ای مجموعه بانک، فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کند تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تامین مسکن مردم را کاهش دهیم.

دیگر خبرها

  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • آثار مثبت احیای واحد های تعطیل بیش از سرمایه‌گذاری‌ های جدید است
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • فرآیند تولید دیگ و ماهیتابه با قوطی فلزی نوشابه توسط کارگران پاکستانی (فیلم)
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پنل خورشیدی چسبان ، تولید انرژی رایگان برای همه (فیلم)