Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر:  با قرار گرفتن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی آمریکا اینستاگرام اقدام به مسدود کردن صفحات فرماندهان نظامی ایران کرد.

تا به حال صفحات اینستاگرام سردار سلیمانی، سردار کمالی، سرلشکر جعفری، سردار سلامی، سرلشکر باقری و سردار قالیباف توسط اینستاگرام بسته شدند.

دقایقی قبل صفحه اینستاگرامی منتسب به سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا هم مانند دیگر فرماندهان نظامی ایران از سوی اینستاگرام مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حساب کاربری سردار عظیمی‌فر در اینستاگرام مسدود شد

صفحه رسمی عظیمی‌فر سردار کهگیلویه و بویراحمدی توسط اینستاگرام مسدود شد.
در ادامه مسدود سازی اینستاگرام، حساب‌های کاربری مربوط به فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صفحه اینستاگرام سردار عظیمی‌فر نیز مسدود کرد.

در ادامه مسدودسازی حساب‌های کاربری منتسب به فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط شبکه اجتماعی اینستاگرام، صفحه رسمی « جواد عظیمی‌فر»، سردار کهگیلویه و بویراحمدی توسط این شبکه اجتماعی مسدود شد.

گفتنی است؛ صبح امروز اینستاگرام صفحه «سردار عظیمی فر» را نیز مسدود کرد این مسدودسازی پس از عملیاتی شدن اقدام آمریکا بر ضد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شده است.

سردار عظیمی‌فر از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس است که مدیریت‌های مهمی از جمله مسؤول انسداد مرزهای کشور و معاون مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه را در کارنامه دارد.

بزرگترین افتخار این سردار کهگیلویه و بویراحمدی دریافت نشان درجه یک نصر از دستان مبارک مقام معظم رهبری است سرداری که به مسیح مرزهای ایران معروف است.

 

 

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: اینستاگرام رئیس پلیس راهور مسدود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است

به گزارش همشهری آنلاین، پلیس راه کشور اعلام کرد: بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ موجب انسداد محور هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی شد.

تردد در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر و سایر محورها همچنان جریان دارد.

کد خبر 846527 منبع: مهر برچسب‌ها استان مازندران محدوديت تردد خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها آب و هوا - ایران

دیگر خبرها

  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این استان پاکسازی و مسدود شد
  • پاکسازی و مسدود شدن 84 صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در بوشهر
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در استان بوشهر
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن در بوشهر
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است