Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سمنان، نبی الله خدابخشی،مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان عصر روز گذشته 27 فروردین در دیدار با فرماندار مهدی‌شهر، شخصیت‌سازی کودکان و نوجوانان با ترویج فرهنگ محبت و مهربانی را یکی از رسالت‌های کانون پرورشی دانست وافزود: امروز به واسطه ارتباط با نسل آتیه ساز ایران اسلامی، رسالت سنگینی بر دوش این کانون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کار مربیان کانون پرورش فکری، بسیار مهم و جدی است که حوزه کودک و نوجوان کاملاً تخصصی است که ورود به آن نیازمند کار جدی است.

حسن ارگی، فرماندار مهدی‌شهر نیز در این دیدار با بیان اینکه عملکرد مربیان کانون پرورش فکری در آینده ایران اسلامی و تربیت نسلی متدین و خداجو بسیار مهم است،افزود: روحیه لطیف و مهربانانه یکی از عوامل پیشرفت کشور و ابزارهای کانون است.

به گفته ارگی؛ زمانی توسعه اخلاق و گسترش منش انقلابی محقق خواهد شد که به کودکان و نوجوانان در بحث شکل‌گیری شخصیت آنان با استفاده از شیوه درست، کمک کنیم که این یک رسالت کانون پرورش فکری است.

ارگی رسالت کانون پرورش فکری را فرهنگ سازی برای الگوهای کودکان امروز و نسل جوان فردا دانست و افزود: آغاز فرهنگ‌سازی در هر زمینه‌ای به دوران کودکی باز می‌گردد لذا از آنجا که ریشه تمام مشکلات رفتاری و آسیب‌های اجتماعی به دوره کودکی بر می‌گردد، می‌بایست نگاه ویژه ای به الگوسازی نسل نونهال امروز جامعه داشت.

فرماندار مهدی‌شهر با بیان اینکه بسیاری مشکلات و معضلات امروز، حاصل غفلت از مسائل فرهنگی و اجتماعی است،اذعان کرد: کانون پرورش فکری به مثابه یک نهاد فرهنگی می‌تواند در ترویج مسائل فرهنگی و دینی مؤثر باشد .

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری قرآن کانون پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سعید ابراهیمی بسطامی مدیر بیمه دی استان آذربایجان غربی در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک برگزار شدگفت: روز زمین پاک برای اولین بار در ۲۲ آپریل سال ۱۹۷۰ نامگذاری شد و تاکنون هرساله در ایران مصادف با ۲ اردیبهشت و همچنین در سراسر جهان توسط فعالان حوزه محیط زیست، روز جهانی زمین پاک به جهت افزایش آگاهی و قدردانی نسبت به مسائل محیط زیست جشن گرفته می‌شود.

وی افزود: فعالان حوزه محیط زیست، دغدغه بسیاری برای محیط زیست و زمین دارند. به همین دلیل در هفته زمین پاک که از ۲ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود، بحث‌ها و فعالیت‌های زیستی در سازمان‌های گوناگون در نظر گرفته می‌شود که هدف از آنها این است که به مردم یادآوری کنند که زمین، نیاز به حمایت دارد.

ابراهیمی اظهار داشت: آشناکردن کودکان و نوجوانان با باید‌ها و نباید‌های زیست‌محیطی، یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که باید با جدیت پیگیری شود.

وی، با بیان اینکه بحران‌های زیست‌محیطی و تغییر اقلیم، بیشترین تأثیر را بر روی کودکان خواهد گذاشت، عنوان کرد: تخریب محیط‌زیست آینده کودکانمان را سرد و تاریک می‌کند و شاید راه بازگشت به شرایط مطلوب برای همیشه از بین برود.

گفتنی است این مراسم با هدف ایفای نقش اجتماعی بیمه دی و ترویج فرهنگ زیست محیطی در بین کودکان و نوجوانان به همت مدیریت بیمه دی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در پایان این مراسم از صاحبان آثار برتر نقاشی که به دبیرخانه ارسال شده بود با اهدای جوایزی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری