Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@12:05:13 GMT

نیروی انسانی سرمایه اصلی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۰۸۸۳

نیروی انسانی سرمایه اصلی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است

بوشهر- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: 45درصد از کارکنان شاغل در این دانشگاه 24تا 36 سال سن دارند که مهمترین سرمایه این دانشگاه به شمار می رود.

به گزارش ایرنا، سعید کشمیری به مناسبت 14 آوریل روز جهانی منابع انسانی در جمع خبرنگاران افزود: سازمان‌ها بدون وجود نیروی انسانی مفهومی ندارند، حتی با ورود فناوری‌های جدید به سازمان‌ها وتبدیل آنها به توده‌ای از تجهیزات و دستگاه‌ها، همچنان نقش انسان به عنوان عاملی حیاتی و راهبردی در بقای سازمان، مشهود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: منابع انسانی ارزشمند ترین منبع سازمان‌های امروزی به شمار می‌آیند بنابراین بهبود و افزایش مستمر بهره ‌وری سازمان، مستلزم رشد و بهره ‌وری کارکنان و تقویت نیروی انگیزش آنان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: سازمان‌های پیشرو در هزاره جدید، تنها از راه بکارگیری الگوهای پیشرفته توسعه نیروی انسانی، یادگیری سازمانی و راهبردهای توسعه و بالندگی قابلیت‌های کارکنان، می‌ توانند پاسخگوی نیازهای سازمان آن هم با سرعت و انعطاف بیشتری باشند.
کشمیری گفت: هفت هزار و 236 نفر در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مشغول به کار هستند که از این تعداد چهارهزار و38 نفر را خانم‌ها و سه هزار و 198 نفر را آقایان تشکیل می‌ دهند.
وی اضافه کرد: 217 نفر اعضای هیات علمی، 550 پزشک عمومی، 493 پزشک متخصص، 40 پزشک فوق تخصص، یکهزار و 674 نفر کادر پرستاری و2هزار و301 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مشغول به فعالیت هستند.
کشمیری افزود: از2هزار و 301 نفر دانشجو شاغل در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یکهزار و 254 نفر بومی و یکهزار و 47 نفر غیربومی هستند.
وی اضافه کرد: بیش از 70 درصد از شاغلان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دارای مدرک فوق ‌دیپلم، لیسانس، فوق‌ لیسانس، دکتری حرفه ‌ای و تخصصی و مابقی دارای مدرک دیپلم و سیکل هستند.
6047/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دانشگاه علوم پزشكي نيروي انساني بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۶ تا ۱۳ اردیبهشت، هفته جهانی واکسیناسیون نام گذاری شده است و در این راستا مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) نیز براساس آمار سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون ارائه کرده است.

خدمت واکسیناسیون از بدو تولد تا دوره سالمندی براساس پروتکل کشوری و به صورت رایگان انجام می‌شود.

واکسیناسیون روشی برای کنترل حذف و ریشه کنی بیماری‌های واگیردار است. واکسن با پیشگیری از ابتلا به عفونت‌ها و برخی سرطان‌ها و بیماری‌ها مانند فلج اطفال سطح کیفی زندگی را بهتر می‌کند. واکسیناسیون به نوعی آمادگی سیستم ایمنی بدن انسان را افزایش می‌دهد و نه تنها برای کودکان بلکه برای تمام سنین مورد نیاز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • ما از تحقیقات غرب در حوزه فلسفه اسلامی بی‌اطلاع هستیم
  • دفترچه سوالات ریاضی و انسانی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد