Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمود سیجانی اظهار داشت: معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم به مناسبت فرارسین نیمه شعبان طرح ویژه بازرسی و نظارت را در سطح استان قم به اجرا درخواهد آورد تا مجاوران و زائران بارگاه کریمه اهل بیت (ع) و مسجد مقدس جمکران در این ایام پرتردد با مشکل خاصی در تهیه مایحتاج خود مواجه نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همین منظور ۲ مکان در پاساژ نیمه شعبان و همچنین کنار در ورودی شماره ۶ مسجد مقدس جمکران به عنوان دفتر بازرسی و رسیدگی به گزارش‌ها و شکایت‌های اقتصادی مردم در این ایام پیش بینی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: طی مدت زمان اجرای این طرح بازرسی‌ها از هسته مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران، مراکز اقامتی، مجتمع‌ها و واحدهای خدماتی و رفاهی مستقر در راه‌های مواصلاتی استان تشدید خواهد شد.

وی گفت: نظارت بر نحوه عرضه کالاها و خدمات اساسی از جمله مرغ، گوشت، سوهان و شیرینی جات، انواع اغذیه، نان و همچنین نظارت بر رستوران‌ها، هتل‌ها، مهمان پذیرها و ناوگان حمل و نقل مسافربری برون شهری بر اساس این طرح طی ایام نیمه شعبان تشدید می‌شود.

سیجانی بیان کرد: در این طرح نظارت بر امداد خودروها و تعمیرگاه‌های سیار و ثابت خودرو مستقر در راه‌های مواصلاتی استان و حاشیه شهر قم نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: برای اجرای دقیق این طرح گشت‌های مشترک بازرسی با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط همچون تعزیرات حکومتی، معاونت بهداشتی و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بازرسی و نظارت اصناف، اماکن نیروی انتظامی و سایر مجموعه‌های نظارتی، انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: همچنین واحد ستاد خبری این سازمان به شماره تماس ۱۲۴ به صورت شبانه روزی آماده است به شکایات و گزارش‌های مردمی در این خصوص رسیدگی کند و مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قم دارو رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصل نظارت با وزارت صمت است

به گزارش خبرنگار مهر، «امین حسین رحیمی» وزیر دادگستری در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیأت دولت با حضور در خبرنگاران، گفت: جرایم حادثه ساز از جمله سبقت ممنوع در جاده‌های یک طرفه، عبور از چراغ قرمز رانندگی در حالت‌های نامتعارف که از این جمله هستند، چند برابر شده است.

وی‌افزود: قائم مقام وزارت صمت در امور بازرگانی اخیراً منصوب شده است که کار وی نظارت بر بازار است و بخش تعزیرات در نظارت با وی همکاری دارد، اصل نظارت با وزارت صمت است، لذا قرار شده بیشتر تولیدی‌ها را مورد نظارت قرار دهند چون قیمت‌ها آنجا زده می‌شود.

رحیمی تاکید کرد: با ایجاد این قائم مقامی در وزارت صمت نظارت‌ها بیشتر خواهد شد و تعزیرات هم جریمه‌های سنگینی دارد ولی مهم این است که نظارت وجود داشته باشد و گزارش بدهد.

وی ادامه داد: بسیاری تخلف می‌کنند ولی ما باید با متخلفان برخورد کنیم. جریمه‌ها در این حوزه هم سنگین است.

کد خبر 6100393

دیگر خبرها

  • تهیه گزارش ویژه علل خودکشی پزشکان/پیگیری پرونده مرحومهبخشی
  • شناسایی فرار مالیاتی ۳۰۰ میلیارد تومانی در حوزه ساخت و ساز
  • سامانه «۴۵۵۰۰» آماده دریافت گزارش تخلفات انتخاباتی
  • اصل نظارت با وزارت صمت است
  • صحرایی: اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان اصلاح می‌شود
  • ورود بی سابقه سازمان بازرسی به صندوق ذخیره بعد از ۲۷ سال!
  • ورود سازمان بازرسی به صندوق ذخیره بعد از ۲۷ سال!
  • فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند
  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • ۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود