Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@08:09:17 GMT

۳۵۰ مبلغ دینی در ایلام مستقر می شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۱۵۱۶

۳۵۰ مبلغ دینی در ایلام مستقر می شوند

 حجت الاسلام محمد فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ۳۵۰ مبلغ دینی در سطح استان برای کار تبلیغ طی ماه مبارک رمضان حضور خواهند یافت.

وی عنوان کرد: سخنرانی، ترویج نماز و زکات، تفسیر قرآن، برپایی نماز جماعت و احکام ونهج البلاغه درماه رمضان و...از عمده فعالیت این مبلغان در برنامه های ابلاغی است.

فتاحی گفت: در صورت آمادگی دستگاه های مرتبط امسال برنامه جزء خوانی قرآن کریم در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام از آمادگی تبلیغات اسلامی ایلام برای اجرای برنامه مذهبی در ماه رمضان خبر داد و تصریح کرد: تبلیغات اسلامی استان برنامه های مختلفی در زمینه فرهنگی و قرآنی در نقاط مختلف استان در نظر گرفته است.

کد خبر 4593251

منبع: مهر

کلیدواژه: اعزام مبلغ سازمان تبلیغات اسلامی محمد فتاحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترسیم ۴ برنامه تربیتی و آموزشی مهم در نیروی دریایی

به گزارش خبرنگار مهر, دریادار فرامرز نصری صبح چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز معلم در دانشگاه دریایی امام خمینی نوشهر با بیان اینکه ارزش‌های کلیدی در نیروی دریایی و در حوزه تربیت داریم، محوری بودن تربیت و اولویت دادن به آن را از جمله محورها برشمرد.

وی التزام عملی به ارزش‌های دینی و تربیت جوان متناسب با تراز انقلاب اسلامی را از دیگر محورها بیان کرد وگفت: مهارت دینی, امنیتی، مهارت تخصصی و عمومی سپاری ۴ برنامه مهم ترسیم شده در این نیرو است.

وی با عنوان اینکه درحوزه‌های تجهیزاتی و فضای آموزشی نیز رشد خوبی داشته‌ایم, گفت: معلمی کار خلاقانه و عشق محسوب می‌شود.

دریادار نصری انگیزه بخشی را از مهم‌ترین کارهای معلمان بیان کرد و گفت: باید از روش‌های نوآورانه استفاده کنیم و محیط مناسبی را برای تربیت دانشجو فراهم کنیم.

وی مسائل تربیتی و آموزشی را در دانشگاه‌های نظامی حائز اهمیت دانست و گفت: با توجه به اینکه دانشگاه نقش الگویی دارد این مسئله کار را سخت کرده است.

کد خبر 6100014

دیگر خبرها

  • ترسیم ۴ برنامه تربیتی و آموزشی مهم در نیروی دریایی
  • مدیر کل هنرهای نمایشی منصوب شد
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • شهروندان مراقب پیامک های جعلی باشند
  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد