Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:41:49 GMT

اولین نقل و انتقال فوتسال در گیتی‌پسند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۲۱۵۸

اولین نقل و انتقال فوتسال در گیتی‌پسند

باشگاه گیتی‌پسند اصفهان قرارداد دروازه‌بان ملی‌پوش خود را تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سپهر محمدی که از فصل ۹۲ در گیتی‌پسند اصفهان عضویت دارد و یکی از گلرهای تیم ملی فوتسال طی سالیان اخیر بوده، قرارداد جدیدی با این باشگاه اصفهانی امضاء کرد تا در فصل جدید نیز برای گیتی‌پسند به میدان برود.

 

این دروازه‌بان که همراه با تیم ملی فوتسال به قهرمانی در آسیا و سومی در جام جهانی رسیده، سابقه بازی و کسب عنوان‌های داخلی و آسیایی در تیم‌های فولاد ماهان و گیتی‌پسند اصفهان را نیز در کارنامه دارد که قراردادش با تیم ۶ فصل اخیر خود را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طی ماه‌های گذشته و پس از نایب قهرمانی گیتی‌پسند در فصل اخیر لیگ برتر فوتسال، شایعاتی مبنی بر عدم حضور این تیم در فصل جدید لیگ برتر فوتسال شنیده می‌شد که تمدید قرارداد سپهر محمدی به‌عنوان اولین بازیکن در نقل و انتقالات فصل جدید در بین تمام باشگاه‌ها، نشان می‌دهد این تیم اصفهانی در سال ۹۸ نیز در لیگ برتر حضور پیدا می‌کند.

فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان لیگ برتر فوتسال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم

سال 1998 در چنین روزی و از چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، آرسنال با پیروزی 4 بر 0 مقابل اورتون موفق شد اولین قهرمانی خود در لیگ برتر انگلیس و یازدهمین قهرمانی در تاریخ رقابت های لیگ انگلستان را مسجل کند.

دانلود (13.3MB)

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب تیم مهمان مشهدی شد
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • شجاعیان در این فصل رکوردشکنی می‌کند!
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره