Web Analytics Made Easy - Statcounter



به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی کبیری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره بر این که کمک به فراهم سازی زمینه رونق تولید در کشور و تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، وظیفه همگانی است، اظهار داشت: به لطف الهی در سال‌های گذشته و پس از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، اقدامات بسیار خوبی با دبیری و پیگیری سازمان بسیج سازندگی سپاه قم شروع شده و در سال جاری به خصوص در راستای شعار محوری سال، این برنامه‌ها با تشکیل ستاد رونق تولید در سپاه استان قم و تقسیم وظایف بین رده‌ها با قوت ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در همین رابطه در سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) کمیته‌های مختلفی همچون شناسایی و فعال سازی ظرفیت‌های بلااستفاده، شناسایی و رفع موانع تولید، شناسایی عرصه‌ها و فرصت‌های نوین و... تشکیل شده و به حول و قوه الهی و در سایه مدیریت و عزم و اراده جهادی، در سال ۹۸ شاهد تحولات مطلوبی در این عرصه‌ها خواهیم بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم با بیان این که بدون مدیریت جهادی و باور عمیق به اقتصاد مقاومتی، نمی‌توان به گره گشایی از مشکلات اقتصادی پرداخت، ابراز داشت: در شرایطی که دشمن ناجوانمردانه، حلقه تحریم و فشار اقتصادی را تنگ‌تر کرده، ما باید از ظرفیت عظیم مردم و به خصوص شجره طیبه بسیج در زمینه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید نهایت استفاده را ببریم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون گذشته در این عرصه ها، پیشگام حمایت از تشکل‌های مردمی و بسیجی به خصوص در امر اشتغال زایی و بسترسازی برای رونق تولید ملی است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد نقدپور بعد از ظهر جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها در حاشیه بازدید از مناطق آسیب دیده از حریق شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: در همان ساعت اولیه پس از حریق سپاه و بسیج شهرستان در منطقه حادثه دیده حضور پیدا کرده و در کنار دیگر دستگاه‌ها در حال خدمت رسانی به مردم شریف آن منطقه هستند.

وی ضمن قدردانی از تمهیدات و دستورات ویژه فرماندهی محترم سپاه قدس گیلان، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده تا از ظرفیت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه شفت با اشاره به آمادگی برای ساخت مسکن مددجویان به کمک کمیته امداد و دیگر دستگاه‌ها در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) گفت: بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم آسیب دیده این منطقه است.

نقدپور ادامه داد: سپاه، بسیجیان، گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی در کنار دیگر مجموعه نهادها و ادارات دولتی همه دست به دست هم داده و در حال انجام وظیفه در منطقه حادثه دیده هستند.

وی به برقراری امنیت در کنار نیروهای خدوم فراجا در منطقه امام زاده ابراهیم (ع) اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرک امام زاده ابراهیم (ع) منطقه زیارتی سیاحتی است و پذیرای زائران زیادی بوده، لذا برنامه ریزی لازم با همکاری فراجا در برقراری نظم و امنیت صورت گرفته است.

فرمانده سپاه شفت از همکاری گروه‌های جهادی برای پخت چند وعده غذای گرم و توزیع بین خانوارهای دچار حریق خبر داد و افزود: بسیج ظرفیت‌ها و فعالیت‌های جهادی در این شهرک موجب تقویت امید مردم شده و امروز به برکت فرهنگ جهادی و انقلابی حاکم در کشور با حضور جوانان و جهادگران در بحران‌ها آسیب‌ها به حداقل ممکن می‌رسد.

کد خبر 6095867

دیگر خبرها

  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود