Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نیز تصمیم بر آن گرفت تا ویژه برنامه‌های رویداد بزرگ هفته فرهنگی اصفهان را با شعار «هفته فرهنگی اصفهان، همدلی برای ایران» و حول محور همدردی با مناطق سیل زده برگزار کند.
معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی و اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در این باره گفت: با توجه به اینکه همراهی و همدلی مهمترین مولفه برای کاهش شدت آلام در زمان وقوع بحران به شمار می رود، شهرداری اصفهان بر آن شد تا در حوادث غمباری که در سیل اخیر رخ داد، به سهم خود آغازگر یک اقدام انسان دوستانه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرتضی رشیدی ادامه داد: به این منظور برنامه‌هایی که از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان تدارک دیده شده بود نیز با تغییر ماهیت و با مشارکت سمن‌ها، نهادهای مردمی و کنش‌گران اجتماعی، با رویکردی همدلانه برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: 250 مرکز فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان موظف شده‌اند تا با تمام ظرفیت خود در کنار سمن‌ها و نهادهای مدنی قرار گرفته و به جمع آوری کمک برای سیل زدگان بپردازند.
وی اظهار کرد: یک ویژه برنامه نیز با مشارکت سازمان هلال احمر برنامه ریزی شده که در این ایام به ‌مدت یک هفته با اجرای برنامه‌های مختلف جانبی و فرهنگی با ماهیت کمک به هم میهنان سیل زده در ایوان ارگ جهان نما برگزار می‌شود.
او افزود: در این زمینه از همه ظرفیت‌های تبلیغات فرهنگی شهرداری استفاده می‌شود که امیدواریم ماحصل این زحمات به بسط و گسترش فرهنگ ایثار و همدلی در جامعه منجر شود.
معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان از برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: هر بحرانی دو فاز دارد که فاز اول به مسئله تامین نیازهای اولیه برای مردم تاکید دارد و فاز دوم به کاهش رنج و فشارهای روحی و ذهنی آنها می‌پردازد.
رشیدی خاطرنشان کرد: برای اجرایی کردن فاز دوم این بحران به دنبال تشکیل پویشی از هنرمندان، صاحب نظران و اساتید حوزه‌های فرهنگی و هنری اصفهان هستیم تا در صورت نیاز بتوانند در روستاها و فضاهای بحران زده حضور یافته و با خلق رویدادهای فرهنگی، بخشی از غم و درد مردم را کاهش دهند.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: هفته فرهنگی اصفهان مناطق سیل زده همدردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های هفته معلم با نواختن زنگ سپاس معلم و شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و براساس روز شمار در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: آیین نمادین زنگ «سپاس معلم» یازدهم اردیبهشت ماه با حضور مسئولان استانی ساعت ۸ صبح در دبستان پسرانه شاهد یاسوج، نواخته خواهد شد. وی ادامه داد: با اشاره به تقارن هفته کارگر و هفته بزرگداشت مقام معلم، شعار امسال بسیار میمون و خوشایند است و دارای ارتباط محسوسی با یکدیگر است. پویایی و شکوفایی اقتصادی از زحمات کارگران رقم می‌خورد و شکوفایی فرهنگی با تلاش و کوشش فرهیختگان فرهنگی به اوج می‌رسد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228464 برچسب‌ها دانش آموز

دیگر خبرها

  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • جای جای اصفهان، رنگ‌وبوی هفته فرهنگی را گرفته است
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد