Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ياسوج- ايرنا- مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق کهگيلويه و بويراحمد گفت: سال گذشته افزون بر 200 نفر از پرسنل اين اداره در دوره هاي ايمني، شرکت و گواهي مرتبط را دريافت کردند.

داود راهزادي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: هفت دوره کلاس ايمني در نقاط مختلف استان با حضور فعال نيروهاي عملياتي اتفاقاتي، کارشناسان و مديران ستادي و شهرستاني برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تصريح کرد: اين دوره ها بايد با مشارکت و نظارت مديران ستادي و ناحيه هاي مختلف بطور ويژه و با حساسيت بالا اجرا شود.
مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق کهگيلويه و بويراحمد، دوره هاي ` ايمني در برق`، ` آشنايي با تجهيزات و لوازم ايمني`، ` کمک هاي اوليه و فوريت هاي پزشکي`، ` اطفاي حريق ` و ` شايستگي و رعايت ايمني در شبکه هاي برق ` را از مهمترين دوره هايي دانست که بايستي براي پرسنل شرکت در ماه هاي مختلف سال برگزار شود.
راهزادي با اشاره به اينکه بايد اجراي طرح هاي برق در هر حوزه اي با رعايت نکات ايمني انجام شود، بيان کرد: مديران ستادي و نواحي از اجراي هر گونه پروژه بدون رعايت نکات ايمني خودداري کنند.
وي عنوان کرد: برگزاري اين دوره ها علاوه بر بالابردن سطح آگاهي پرسنل در زمينه رعايت نکات ايمني، ميزان دقت و نظارت در اجراي طرح هاي برق را نيز افزايش مي دهد.
راهزادي با اشاره به اينکه دوره هاي ايمني در سال جاري نيز برگزار خواهد شد، گفت: ملاک اصلي براي انتخاب کارگران نمونه در شرکت توزيع برق، رعايت کردن نکات ايمني از سوي آنها خواهد بود.
تعداد مشترکان برق در کهگيلويه و بويراحمد بيش از 260 هزار اشتراک بوده که حدود 190 هزار اشتراک از نوع خانگي و مابقي را نيز مشترکان تجاري، صنعتي، کشاورزي و عمومي تشکيل مي دهند.
9928/6110
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات