Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@17:30:06 GMT

57 هزار متر مربع از اراضی ملی کامیاران رفع تصرف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۲۶۳۰

57 هزار متر مربع از اراضی ملی کامیاران رفع تصرف شد

مجتبی چقازردی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان رفع تصرف در فروردین سال جاری با حکم مراجع قضایی و همکاری ماموران انتظامی و یگان حفاظت اراضی این اداره صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: با دستور و حکم دستگاه قضایی این زمین ها که توسط افراد سودجو در سنوات گذشته تصرف شده بود خلع ید و به وضع سابق برگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چقازردی بازدید مستمر و شبانه روزی یگان حفاظت از اراضی اداره راه و شهرسازی شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: یگان حفاظت این دستگاه با قاطعیت تمام مقابل افراد سود جو و فرصت طلب می ایستاد و از عرصه های ملی صیانت می کند.
رئیس اداره راه و شهرسازی کامیاران از همه مردم خواست قبل از هر گونه اقدام در خصوص خرید زمین و ملک ابتدا استعلام لازم از بخش املاک و حقوقی اداره راه و شهرسازی بعمل آورند تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوند.
وی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند در راستای رفع تصرف اراضی ملی راه و شهرسازی را یاری کنند، تاکید کرد: مردم می‌توانند هر گونه تصرف و تعرض به اراضی ملی در محدوده و حریم شهرها را از طریق تماس با شماره تلفن 35523546 به اداره راه و شهرسازی شهرستان‌ها اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، سال 97 بیش از 58 هزار متر مربع از اراضی ملی تصرف شده این شهرستان رفع تصرف و آزادسازی شده است.
شهرستان کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349 / 3034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اداره راه و شهرسازی دستگاه قضایی راه و شهرسازی شبانه روزی شماره تلفن 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود

به گزارش قدس خراسان به نقل از مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، فرزاد بهشتی اظهار کرد: در ادامه اقدامات گذشته برای ساماندهی کشف رود، بهره‌برداری از تصفیه خانه سپتاژ تا پایان سال جاری صورت خواهد پذیرفت.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۷ مشهد افزود: انتخاب پیمانکار حفاظتی جهت کنترل و حفاظت از اراضی تحویلی در بستر رودخانه و جلوگیری از تصرف اراضی از طریق گشت‌های شبانه روزی، ساخت و نصب ۱۰۵ تابلوی هشدار دهنده در طول رودخانه کشف رود، ساخت و نصب ۱۰ دکل جهت نظارت هوشمند و تصویری کمربند شمالی، رفع تصرف و آزادسازی اراضی مازاد بر بستر کشف رود و برنامه اجرایی فضای سبز عمومی که حدود ۲۵۰ هکتار فضای سبز در کشف رود نگهداری می‌شود و کاشت ۱۹۰ هکتار باقیمانده تا پایان سال جاری از دیگر اقدامات مهم در این زمینه است.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان