Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:26:25 GMT

70 استعداد برتر در ورزش همدان شناسایی شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۲۷۰۶

70 استعداد برتر در ورزش همدان شناسایی شدند

همدان- ایرنا- مدیر پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: 70 استعداد برتر ورزش این استان شناسایی و هم اکنون مراحل آماده سازی آنها برای حضور قدرتمند در عرصه های ملی در حال انجام است.

علی ضمیری کامل روز چهارشنبه در حاشیه تست گیری از استعدادهای برتر ورزش همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این استعدادها چکیده ای از شرکت کنندگان در المپیاد استعدادهای برتر کشور در سال قبل هستند که اکنون بر روند آماده سازی آنها نظارت مستمر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: تست های آمادگی جسمانی و قلبی عروقی از این استعدادهای برتر زیر نظر کارشناسان پایگاه قهرمانی و پزشکان معتمد انجام شده و نتایج آن را به فدراسیون ها ارسال می کنیم.
ضمیری کامل یادآور شد: 70 استعداد برتر انتخاب شده در قالب 23 رشته ورزشی هستند که البته دو ومیدانی با یازده ورزشکار بیشترین سهمیه را دارد.
وی افزود: همه این استعدادها دارای پرونده الکترونیکی هستند و وضعیت دائمی آنها به صورت منظم ثبت می شود.
مدیر پایگاه قهرمانی اداره ورزش و جوانان همدان هدف از این اقدام را شکوفایی استعدادها و ترسیم مسیر موفقیت برای آنان دانست و گفت: همه ساله این طرح پس از برگزاری المپیاد استعدادهای برتر انجام می شود.
وی یادآور شد: تست گیری و غربال گری استعدادهای برتر تا اواسط اردیبهشت ماه ادامه خواهد شد و در نهایت نفراتی که بتوانند تست های آمادگی جسمانی و قلبی و عروقی را با موفقیت سپری کنند به وزارت ورزش و جوانان معرفی می شوند.
هم اکنون بیش از 70 هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در سطح استان همدان فعالیت دارند.
2087/7520

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش استعدادهاي برتر ورزش قهرماني همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان

 فرهاد بختیاری‌فر گفت:انشعاب‌های غیرمجاز آب علاوه بر دامن‌زدن بر تشدید تنش آبی و کاهش طول عمر شبکه توزیع آب به علت راه گیری غیراصولی از شبکه، حقوق مشترکان قانونمند را تضییع می‌کند.

او از شناسایی چهار هزار و ۲۶۶ فقره انشعاب غیرمجاز آب در سال گذشته خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۳۶۱ مورد از این انشعاب‌ها مسدود و یک هزار و ۹۰۵ مورد نیز جمع آوری شدند.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه شناسایی انشعاب‌های آب غیر مجاز در پیشگیری از تنش آبی تابستان موثر است، گفت: انشعاب غیرمجاز آب در کنار خسارت‌های مالی، ضمن هدر دادن حجم زیادی از آب شرب، ارائه خدمات مطلوب به مشترکین را با مشکلات جدی مواجه می‌کند بنابراین عملیات شناسایی انشعاب‌های غیر مجاز با هدف توزیع عادلانه آب، پیشگیری از هدر رفت آب و کمک به ذخیره این نعمت الهی انجام می‌شود.

بختیاری فر گفت: بیشترین تعداد انشعاب‌های غیرمجاز شناسایی شده استان در بخش خانگی بوده است.

او با بیان اینکه انشعاب‌های غیرمجاز هزینه‌های جاری شرکت‌های آب و فاضلاب را افزایش داده و مهم‌ترین عامل هدر رفت آب و مسبب تضییع حقوق مشترکین است، گفت: بر اساس قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، هر شخصی که بدون دریافت انشعاب قانونی آب به استفاده از آن اقدام و یا با داشتن انشعاب، مبادرت به استفاده غیرمجاز کند، علاوه بر الزام به پرداخت بهای خدمات مصرفی و جبران خسارت، به پرداخت جزای نقدی محکوم می‌شوند.

آبفای همدان ۶۸۰ هزار مشترک دارد.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند