Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان با اشاره به نامگذاری سال 1398 به نام سال رونق تولید توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) دستیابی به منویات معظم له را در گرو توجه ویژه به مقوله مهارت‌آموزی دانست.

به گزارش ایسنا، سید جمیل احمدی در نشست شورای اداری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بانه با اشاره به نامگذاری هر ساله توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این نامگذاری‌ها را چراغ راهی به سوی پیشرفت کشور ترسیم کرد و افزود: سال 1398 که توسط معظم له به نام سال رونق تولید مزین شده است گویای این حقیقت است که تنها راه کشور جمهوری اسلامی ایران در راه پیشرفت تکیه بر توان داخلی و اهمیت دادن به تولیدات داخلی است و تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد می تواند علاوه بر افزایش تولیدات داخلی به بهره‌وری تولید نیز کمک شایانی کرده و زمینه رونق صادرات و مقابله با تحریم‌های ظالمانه را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام اخیر رئیس جمهور رذیل آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی بیان کرد: ترامپ با این اقدام خود نشان داد علاوه بر دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همه آحاد ایران اسلامی نیز خصومت و دشمنی دارد، چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نیروی مردمی و مردم نهاد و انقلابی در کنار دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وظیفه حراست از خاک این کشور عزیز و سرافراز را بر عهده دارد و ملت شریف ایران با درک این موضوع و با وجود کلیه فشارها و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی ذره‌ای از آرمان‌ها و اهداف این نظام الهی کوتاه نخواهند آمد.

احمدی گفت: آموزش‌های مهارتی می‌تواند در این راه کشور را یاری دهد و وظیفه ما نیز برنامه‌ریزی دقیق و راهبردی با تکیه بر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه‌ای و نیاز بازار کار و ارائه آموزش های مهارتی هدفمند است.

در پایان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان ابراز امیدواری کرد که با تلاش و کوشش همه کارکنان این اداره کل و توجه ویژه مسئولین و دستگاه‌های اجرایی سطح استان شاهد رونق و توسعه بیش از پیش آموزش‌های مهارتی در سطح استان باشیم.

گفتنی است در پایان این جلسه از تلاش‌های چندین ساله سید علی علوی رئیس پیشین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بانه تقدیر و آزاد دولتی به عنوان رئیس جدید این مرکز آموزشی منصوب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سال رونق تولید منطقه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد، با این احساب در ۵ سال آینده نیمی از دانش آموزان به دانش آموزان مهارتی مبدل خواهند شد.

وی با بیان اینکه تأسیس هنرستان‌های وابسته به دستگا‌ها و تأسیس هنرستان‌های تیزهوشان در آیین نامه دولت تصویب شد، افزود: وزارتخانه‌های مختلف و ذیربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: ۲۰ درصد ظرفیت آموزش مراکز فنی حرفه‌ای به آموزش مهارت به سایر دانش آموزان رشته‌های دیگر اختصاص پیدا خواهد کرد.

صحرایی گفت: همچنین آموزش پرورش مکلف شده است ۳۰۰ ساعت به دانش آموزان غیر فنی و حرفه‌ای آموزش مهارتی بدهد.

وی افزود: تغییر کاربری هنرستان‌های کشور ممنوع اعلام شده است و در صورتی که امکان تداوم فعالیت یک هنرستان نباشد با اجازه آموزش و پرورش تغییر کاربری آن ممکن می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • توجه ویژه به معماری ایرانی_اسلامی در شهر تهران
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی