Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@13:50:58 GMT

رفع مشکل تامین آب شرب روستاهای سیل‌زده لرستان

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۳۰۱۷

رفع مشکل تامین آب شرب روستاهای سیل‌زده لرستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از اتمام عملیات آبرسانی به ۷۹۶ روستای سیل‌زده لرستان خبر داد.

علیرضا کاکاوند گفت: در سیل اخیر لرستان ۷۹۶ روستا با مشکل جدی همراه بود که با تلاش شبانه‌روزی نیروهای این شرکت و همکاری بین بخشی شرکت‌های آب و فاضلاب کشور، مشکل تأمین آب شرب این روستاها در کمترین زمان ممکن رفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نیروهای شرکت آبفار لرستان پس از سیل اخیر در کوتاه‌ترین زمان ممکن با استفاده از همه امکانات و تجهیزات توانستند مشکل آب شرب روستاها را رفع کنند و تنها در ۳ روستای شهرستان‌های پلدختر و دلفان با مشکل مواجه بودیم که مشکل این روستاها نیز رفع شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان اضافه کرد: در سیل بهار امسال ۳۰۸.۵ کیلومتر خط انتقال و ۱۱۶ ایستگاه در استان آسیب جدی دیده که از این رقم ۲۳۰ کیلومتر خط انتقال و ۸۶ ایستگاه مربوط به سیل اخیر بوده است.

کاکاوند افزود: شرکت آبفار لرستان با بکارگیری ۳۷ اکیپ عملیاتی و آبرسانی با ۳۰ تانکر سیار توانسته است ضمن وصل کردن آب این روستاها، نیازهای ضروری روستانشینان را در خصوص آب‌رسانی تأمین کند. علاوه بر این مهم تاکنون بیش از ۶۰ کامیون آب بسته‌بندی به روستاها و مناطق سیل‌زده ارسال شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان تصریح کرد: در این مدت به‌دلیل برخی مشکلات از جمله نبود راه دسترسی و برق در روستاها، از هفت دستگاه دیزل ژنراتور نیز استفاده شده است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند

مایکروسافت اعلام کرده است که به‌روزرسانی‌های امنیتی آوریل احتمالا VPN شما را از کار می‌اندازد؛ به نظر می‌رسد اکنون بهترین کاری که می‌توان انجام داد آن است که تا اطلاع ثانوی، این به‌روزرسانی را نادیده بگیرید!

به گزارش خبرآنلاین، در ابتدا Bleeping Computer گزارش داده بود که این به‌روزرسانی ویندوز‌های ۱۰ و ۱۱ و همچنین ویندوز سرور ۲۰۰۸ به بعد را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ اما گزارش‌های کاربران در Reddit متفاوت است، برخی از کاربران می‌گویند که VPN‌های آن‌ها پس از به‌روزرسانی همچنان کار می‌کند و برخی دیگر ادعا می‌کنند که اتصال آن‌ها قطع شده است. به گفته مایکروسافت، این شرکت در حال حل کردن این مشکل است و به زودی به روزرسانی جدیدی را ارائه خواهد کرد.

تا زمانی که مایکروسافت به‌روزرسانی جدید را ارائه نکند، همچنان راه‌حل مناسبی وجود ندارد. با این حال، می‌توانید با لغو نصب همه به‌روزرسانی‌های امنیتی، مشکل را حل کنید. ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت نیز در واکنش به این مشکل گفت که از مایکروسافت می‌خواهد، امنیت کاربران را اولویت اول خود قرار دهد.

حداقل یکی از کاربران در Reddit ادعا کرده است که حذف نصب و نصب مجدد برنامه VPN این مشکل را برایش حل کرده است، بنابراین ممکن است شما هم بتوانید قبل از انجام هرکار دیگری این راه را نیز امتحان کنید.

اگر تصمیم گرفته‌اید که به‌روزرسانی خود را حذف کنید، مایکروسافت به شما کمک می‌کند. این شرکت در یادداشت‌های خود نوشت: «برای حذف LCU پس از نصب بسته SSU و LCU، از طریق DISM/Remove-Package با نام بسته LCU اقدام کنید.» لازم به ذکر است که می‌توانید نام بسته را با استفاده از این دستور پیدا کنید: DISM /online /get-packages.

دیگر خبرها

  • مشکل تامین منابع اعتباری پروژه راه آهن لرستان حل شد
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • آب شرب پایدار ۲ هزار ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • آب شرب پایدار ۲ هزار نفر ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند