Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@04:57:06 GMT

اقدام آمریکا علیه سپاه موجب انسجام سلایق سیاسی است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۳۰۵۱

اقدام آمریکا علیه سپاه موجب انسجام سلایق سیاسی است

تهران- ایرنا- قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران را ناشی از اقتدار و تاثیرگذاری این ارگان انقلابی در منطقه دانست و گفت: اقدام نابخردانه دشمن موجبات انسجام و یکپارچگی تمامی سلایق سیاسی علیه آمریکا و حمایت همگانی از سپاه شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، «نصرت الله لطفی» ضمن تشکر از اقدام انقلابی و فوری محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و شورای عالی امنیت ملی در مقابله به مثل و تروریست اعلام کردن نیروهای شیطان بزرگ آمریکا در منطقه ابراز امیدواری کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز با یک کار جهادی و انقلابی این سیاست را دنبال کنند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: انتظار دیگر از نمایندگان مجلس برای اقدام انقلابی، جهادی و پرهیز از اقدامات منفعلانه از جمله بهره حداکثری از تمامی ظرفیت ها برای تقویت نیروهای مسلح و بازدارندگی است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: اقدام نابخردانه و سخیف آمریکا و ذوق زدگی رذیلانه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی و آل سعود خبیث ناشی از اقتدار و تاثیرگذاری سپاه پاسداران و در واقع نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحولات منطقه و شکست مفتضحانه توطئه های طاغوت اعظم و تروریست های پرورش یافته استکبار جهانی است.
لطفی یادآور شد: سپاه نیرویی انقلابی و برآمده از متن مردم است و فقط محدود به یک تعداد خاصی از جامعه نیست و همه مردم ایران، سپاهی بودن را برای خود یک افتخار بزرگ می دانند.
وی با یادآوری این که این اقدام آمریکا به فرصت تبدیل شد، گفت: در سال فرصت؛ اقدام نابخردانه دشمن احمق موجبات انسجام و یکپارچگی تمامی اقشار و سلایق سیاسی علیه آمریکا و هم پیمانانش و حمایت همگانی از سپاه شد به طوری که باشکوه ترین تجلیل از پاسداران دلاور در چهلمین سالگرد تأسیس این نهاد صورت گرفت که در39سال گذشته مسبوق به سابقه نبود.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: خداوند دشمنان نظام اسلامی را از احمق ها قرار داده است و این حماقت ها باعث شد بیشترین مشارکت ها را در بزرگداشت سپاه شاهد باشیم و مسئولان، نمایندگان مجلس و امامان جمعه دوشادوش مردم قدرشناس با پوشیدن لباس سپاهی مشتاقانه به صحنه آمدند.
لطفی یادآور شد: سپاه که دیروز در جبهه حق علیه باطل و جبهه مقاومت و دفاع از حرم حضرت زینب (س) حضور داشت، امروز در عرصه کمک رسانی به سیل زدگان کشور حضوری جهادگونه دارد.
سیام*3061**1336

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي لطفي سپاه شوراي هماهنگي تبليغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان

 حجت‌الاسلام والمسلمین وحید خوش رو در نشست خبری هفته عقیدتی و سیاسی با اصحاب رسانه بیان کرد: شهادت معلم انقلاب دکتر مرتضی مطهری که از روحانیون برجسته و همراه حضرت امام (ره) بود و در مسیر آرمان‌های انقلاب برای ایران اسلامی جانفشانی ها کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره وی هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان تصریح کرد: غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، محفل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی، نشست‌های وبیناری در فضای مجازی، آذین بندی سطح شهر، تجلیل از هادیان سیاسی، معلمان، دیدار با ائمه جمعه و روحانیون تشیع و تسن از جمله برنامه‌های این هفته است.

 وی به اهمیت نقش خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران صدای رسای همه اقشار جامعه و به نمایش گذاشتن اقدامات مسئولین و انقلاب اسلامی برای دنیا و مطالبات و مشکلات مردم بدون واسطه به دستگاه‌های زیرربط است.

 حجت الاسلام خوش رو عنوان کرد: دردنیایی که رسانه‌های دروغ پراکن و تا دندان مسلح دشمنان بر علیه ایران، اذهان عمومی را اغفال و متشنج می‌کنند، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم به صورت شبانه روز در مقابل آن‌ها ایستاده و از جبهه حق علیه باطل دفاع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل