Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@06:30:53 GMT

پرسپولیس در فولاد شهر طلسم شده است!

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۳۸۱۸

پرسپولیس در فولاد شهر طلسم شده است!

برانکو ایوانکوویچ هنوز مقابل ذوب آهن به موفقیت خاصی دست نیافته و گویا این تیم مقابل سرخپوشان طلسم شده است.

به گزارش مشرق، از زمانی که برانکو ایوانکوویچ هدایت سرخپوشان پایتخت را عهده دار شده، این تیم رکوردها و طلسم‌های متعددی را شکسته است.

شاگردان برانکو در چهار سال اخیر طلسم شکنی هایی همچون برد سپاهان در اصفهان، برد تراکتور سازی در تبریز، دبل کردن در پیروزی برابر تراکتور، دبل کردن در قهرمانی، رسیدن به فینال آسیا و… داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما یکی از طلسم‌هایی که همچنان برای برانکو و تیمش پابرجاست، پیروزی مقابل ذوب آهن در فولادشهر است.

بیشتر بخوانید:

تصویب تمدید قرارداد با برانکو در هیات مدیره

قرمزها ۸ سال است که در فولادشهر موفق به شکست ذوب آهن نشده اند و آخرین بردشان برابر ذوب در اصفهان به فروردین سال ۹۰ برمی گردد، بازی که در آن فشنگچی، هاشمیان و نوری برای یاران علی دایی گلزنی کردند تا پرسپولیس به بردی پرگل در فولادشهر دست یابد.

حال پرسپولیس که در صدر جدول لیگ قرار داشته و با آمادگی و قدرت تمام، یک به یک رقیبان را از پیش روی خود بر می‌دارد، این فرصت را دارد تا با شکست ذوب آهن در دیدار عصر چهارشنبه در فولادشهر، طلسم هشت ساله را بشکند و خود را به قهرمانی نزدیک تر کند.

منبع: ایلنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌آبگرفتگی معابر فولادشهر، معضل پس از باران

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، اصفهان به دلایل متعددی همچون زیست‌بوم، از بین رفتن مادی‌ها و نقصان در بعضی از نقاط شهر به‌دلیل ساخت‌وسازهای غیراصولی، شرایط ایده عالی در مواجهه با بحران آب‌گرفتگی ندارد، به دنبال بارش چند روز اخیر در فولادشهر اصفهان برخی از معابر این شهرستان دچار آبگرفتگی شدید شده است، بطوریکه تردد را برای شهروندان و رانندگان مختل کرد. شهروند خبرنگار ما هنگام عبور از یک خیابان آبگرفته در شهر، از این وضعیت فیلمی گرفته و مشکلات شهروندان را با ما به اشتراک گذاشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شهروند خبرنگار هاشمی

دیگر خبرها

  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • ‌آبگرفتگی معابر فولادشهر، معضل پس از باران
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت
  • آبگرفتگی در معابر فولادشهر پس از بارش باران + فیلم
  • توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟