Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@20:06:58 GMT

سیلاب در گلستان یک قربانی دیگر گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۳۸۵۳

با غرق شدن یک نفر دیگر در روان آبهای حوالی شهرستان بندرترکمن؛ تعداد جان باختگان سیل استان گلستان از ابتدای وقوع تاکنون به 11 نفر افزایش یافت.

به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان بندرترکمن در این پیوند گفت: فرد جان باخته با هویت جلال ایری بر اثر سقوط در کانال آب هدایت کننده سیلاب های روستای پیخی حاجی این شهرستان که ساعاتی پیش رخ داد؛ فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الیاس هیوه چی داشت: پیکر فرد جان باخته در حوالی روستای پیخی حاجی کشف شد و بر اساس اطلاعات اولیه؛ متوفی اهل سیمین شهر از توابع شهرستان گمیشان است.

وی گفت: پیکر متوفی به بیمارستان امام خمینی بندرترکمن منتقل شده تا پس از طی مراحل اداری پزشکی قانونی، قضایی و اداری تحویل خانواده متوفی شود.

بر اثر بارندگی کم سابقه اواخر سال گذشته در گلستان و وقوع سیلاب؛ بخشی های وسیعی از استان به زیر آب رفت.

بر اساس برخی آمارهای غیررسمی افزون بر دو میلیارد و 150 میلیون متر مکعب روان آب ناشی از این بارندگی؛ در استان گلستان جاری شد و هنوز بخش هایی از منطقه غرقاب است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیل گلستان آق قلا گمیشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان‌جنوبی، ۱۵ اردیبهشت در روزی که بر اثر سیلاب و جاری شدن رودخانه های فصلی تمامی جاده های روستایی مسدود شده بود، امدادگران پایگاه چاهداشی شهرستان گزارشی مبنی بر گرفتار شدن آمبولانس حامل مادر باردار پشت رودخانه فصلی روستای میغان دریافت کردند.

خودروی آمبولانس که برای انتقال مادر باردار از روستای بصیران به شهرستان نهبندان راهی این روستا شده بود، پشت رودخانه فصلی روستای میغان گیر افتاد و با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان جنوبی تماس گرفت و درخواست کمک کرد.

بلافاصله پس از دریافت گزارش، خودروی آمبولانس هلال احمر پایگاه چاهداشی شهرستان نهبندان به روستای بصیران اعزام و مادر باردار را به سلامت به بیمارستان رساند.

نوزاد این مادر باردار به محض رسیدن به بیمارستان به سلامت به دنیا آمد و گرمابخش خانواده ۵ نفره شد.

دختر تازه متولد شده این مادر در سلامتی کامل به سر می برد.

دیگر خبرها

  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در سیلاب نیشابور
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در نیشابور
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند
  • شکسته شدن بند خاکی در روستای بیجورد بردسکن بر اثر سیلاب
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان
  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول
  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت