Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردیناند معتقد است که برخورد اسمالینگ با مسی در بازی رفت، روی نتیجه بازی دیشب (16 آوریل)، تاثیر گذار بوده است.

طرفداری - ریو فردیناند در گفت و گویی عنوان کرد که کریس اسمالینگ در درخشش لیونل مسی و ثبت بریس در بازی شب گذشته (16 آوریل) نقش داشته است. بارسلونا شب گذشته از چهارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نیوکمپ، با نتیجه 3 بر 0 بر منچستریونایتد غلبه کرد و در مجموع با نتیجه 4 بر 0 به نیمه نهایی این رقابت ها صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیونل مسی با فرم خوبش در بازی دیشب، در ثبت پیروزی راحت آبی و اناری ها در مقابل شیاطین سرخ، نقش بسیار مهمی داشت. 

به گزارش dailymail، اسمالینگ، در بازی رفت در اولدترافورد، در پی یک برخورد با ستاره آرژانتینی، او را از ناحیه بینی مصدومیت کرد و باعث خونریزی او شد. فردیناند اما، معتقد است که لیونل مسی، از این برخورد به عنوان یک انگیزه برای به زیر کشیدن اسمالینگ و تیمش، استفاده کرده است. او در گفت و گو با BT Sport، عنوان کرد:

مسی  در بازی دیشب فرم همیشگی اش را نشان داد. این یکی از بهترین عملکردهایی بود که دیدم. اسمالینگ در بازی رفت به او ضربه زد و این احتمالا بدترین چیزی بود که می توانست اتفاق بیفتد. او یک هیولا را بیدار کرد. گاهی وقت ها فقط باید بگویید که او بیش از حد خوب است. مردمی که در استادیوم بودند در آینده خواهند گفت: "من آنجا بودم و بازی مسی را دیدم."

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس دروازه‌بان سابق تیم ملی آلمان در استدیوی پخش اسکای به هیجان آمده از واکنش نوبل، امتیاز را به او داد.

این دروازه‌بان ۲۷ ساله دیشب تمام تلاشش را برای شکست بایرلورکوزن بعد از ۴۵ بازی بدون باخت انجام داد اما حتی این دبل سیو که همه را انگشت به دهان کرد نیز مانع این اتفاق نشد چراکه لورکوزن در دقیقه ۶+۹۰ روی ضربه آندریچ هافبک ملی‌پوش تیمش بازی را به تساوی دو-دو رساند آن هم در شرایطی که ضربه ارسالی کاشته فلورین ویرتز مقابل پای آندریچ افتاد و او بدون سختگیری مدافعان توپ را به زیر طاق دروازه نوبل زد‌.

ویدئو: 331243

در تصاویر پس از مسابقه نوبل با چهره‌ای ترش شده در حال شماتت خودش دیده می‌شود. این دروازه‌بان زردپوش در این سیو استثنایی ابتدا ضربه امینه عدلی را مهار کرد و سپس شوت یوناس هافمن را با رفلکسی باورنکردنی به کرنر فرستاد.

او در این لحظات تسخیر ناپذیر به نظر می‌رسید اما در نهایت این لورکوزن بود که با خواستن و خواستن و خواستن سد نوبل را شکست.

دیگر خبرها

  • درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • (عکس) لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • عکس‌| لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • پس از گذشت 13 سال؛ ریو فردیناند همچنان از جان تری کینه به دل دارد
  • گوهری و نقشه برای دومین ضربه به پرسپولیس
  • آیا بازیکنان چلسی ارق به پیراهن دارند؟ جو کول و ریو فردیناند پاسخ می دهند / زیرنویس فارسی