Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@14:00:09 GMT

گزارش تصویری تسنیم از کنسرت کیهان کلهر

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۴۰۰۸

گزارش تصویری تسنیم از کنسرت کیهان کلهر

کنسرت‌های کیهان کلهر و کوارتت زهی مینیاتور با عنوان «شهر خاموش» در حال برگزاری است. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، کنسرت‌های کیهان کلهر با عنوان «شهر خاموش» از 21 فروردین اجراهایش را در تالار وحدت آغاز کرده و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی به یادداشت برجامیِ کیهان کلهر / ناامیدی من و صدها هزار ایرانی مقیم امریکا

 

 

در ابتدا قرار بود کنسرت کیهان کلهر با عنوان «شهر خاموش» و با همراهی کوارتت مینیاتور در روزهای 21، 23،  24 ،26، 27 ،28 و 29 فروردین در تالار وحدت برگزار شود. بلیت‌های این اجراها اسفند سال گذشته در زمان کوتاهی به فروش رفت. بعدها این اجراها برای دو شب دیگر یعنی 25 و 31 فروردین 1398 هم تمدید شد.

 «شهرخاموش» یکی از مشهورترین آلبوم‌های بی‌کلام کیهان کلهر است که سال 1387 با همراهی بروکلین رایدر رهبر یک کوارتت زهی از کشور آمریکا در سبک موسیقی کلاسیک و خاورمیانه‌ای در قالبی بین‌المللی منتشر شد. آلبوم «شهر خاموش» از چهار قطعه تشکیل شده که قطعه 30 دقیقه‌ای «شهرخاموش» هسته اصلی اثر را تشکیل می‌دهد. این آلبوم پس از انتشار با استقبال خوبی از سوی منتقدان مطرح موسیقی مواجه و پس از آن نیز به عنوان یکی از آثار برتر نشریات و رسانه‌های معتبر موسیقی در جهان معرفی شد.

 در کنسرت «شهر خاموش» پدرام فریوسفی نوازنده ویولن، نیلوفر محبی نوازنده ویولن، میثم مروستی نوازنده آلتو، آتنا اشتیاقی نوازنده ویولنسل ازجمله نوازندگانی هستند که در قابل کوارتت زهی "مینیاتور"، کلهر را همراهی می‌کنند.

در ادامه عکس‌هایی از اجرای روز بیست‌وچهارم فروردین را می‌بینید:

کنسرت شهر خاموش کیهان کلهرکنسرت شهر خاموش کیهان کلهرکنسرت شهر خاموش کیهان کلهرکنسرت شهر خاموش کیهان کلهرکنسرت شهر خاموش کیهان کلهرکنسرت شهر خاموش کیهان کلهرکنسرت شهر خاموش کیهان کلهرکنسرت شهر خاموش کیهان کلهرکنسرت شهر خاموش کیهان کلهرکنسرت شهر خاموش کیهان کلهرکنسرت شهر خاموش کیهان کلهرکنسرت شهر خاموش کیهان کلهرکنسرت شهر خاموش کیهان کلهرکنسرت شهر خاموش کیهان کلهرکنسرت شهر خاموش کیهان کلهرکنسرت شهر خاموش کیهان کلهرکنسرت شهر خاموش کیهان کلهرکنسرت شهر خاموش کیهان کلهر R33357/P/S4,40/CT8 واژه های کاربردی مرتبط کیهان کلهر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کیهان کلهر کیهان کلهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلارم آیفون ممکن است شما را از خواب بیدار نکند

ایتنا - آیا شما از کاربران آیفون هستید و متوجه شده‌اید که زنگ ساعت شما طبق برنامه به صدا در نیامده است؟ اما بدانید که شما تنها نیستید!
آیا شما از کاربران آیفون هستید و متوجه شده‌اید که زنگ ساعت شما طبق برنامه به صدا در نیامده است؟ اما بدانید که شما تنها نیستید! در چند روز گذشته بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که آلارم آیفون آنها زنگ نمی‌خورد. اپل این مشکل را پذیرفته است و در حال حاضر روی رفع آن کار می کند.

آلارم‌های بی‌صدا
به نظر می‌رسد این مشکل مربوط به برنامه ساعت در آیفون باشد، جایی که آلارم‌ها به طور خودکار خاموش یا بی‌صدا می شوند و به کاربران هشدار نمی‌دهند. از آنجایی که بسیاری از مردم برای بیدار شدن در صبح به ساعت‌های زنگ دار متکی هستند  وجود این باگ ممکن است بخشی از زندگی کاربران را مختل کند.

اپل گفت که از این موضوع آگاه است، اگرچه مشخص نیست چند نفر تحت تأثیر این باگ قرار گرفته‌اند یا چه دستگاه‌هایی درگیر هستند. 

این شرکت از اظهار نظر در مورد اینکه آیا ویژگی «آگاهی توجه» دلیل مشکل هشدار بوده است یا خیر، خودداری کرد.

 

علت مشکل
در حالی که اپل علت دقیق این مشکل را فاش نکرده است، چندین ویدیوی کوتاه در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام و تیک‌تاک نشان می‌دهد که این خطا توسط ویژگی «آگاهی توجه» در آیفون ایجاد می‌شود.

این ویژگی رفتار دستگاه را بر اساس اینکه کاربر به صورت فعال با گوشی درگیر است، مانند کاهش صدای هشدارها و کم نشدن روشنایی صفحه، تغییر می‌دهد.

این قابلیت به طور پیش فرض در آیفون‌ها فعال است، اما می توان آن را به صورت دستی خاموش کرد. با این حال، انجام این کار به این معنی است که گوشی برخی از ویژگی‌ها را ارائه نخواهد کرد.

همچنین مشخص نیست که غیرفعال کردن این ویژگی، مشکل هشدار را حل کند یا خیر. تا زمانی که اپل راه حلی را منتشر نکند، بهتر است که آلارم‌های خود را روی آلارم قدیمی‌تان ایمن بیشتری تنظیم کنید. بعید است این دستگاه خاموش شود مگر اینکه باتری تمام شود.

دیگر خبرها

  • هنری که لاکچری شده!
  • جای خالی «عیسی قلی‌پور» همیشه احساس می‌شود/ تشییع «بخشی» در زیر باران و درسی که مردم به مدیران فرهنگی دادند
  • علائم خاموش استرس را بدانید
  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند
  • ترومای اجتماعی، طوفان خاموش
  • آلارم آیفون ممکن است شما را از خواب بیدار نکند
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی