Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@21:21:36 GMT

مسی و یونایتد؛ دست فرگوسن همچنان می لرزد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۴۱۹۵

مسی و یونایتد؛ دست فرگوسن همچنان می لرزد

لیونل مسی یک بار دیگر با درخشش مقابل منچستریونایتد، باعث ناکامی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی منچستریونایتد با یک بازگشت غیرمنتظره در مرحله قبل، پاری سن ژرمن را حذف کرد، طرفداران این تیم حسابی جشن گرفتند اما زمانی که مشخص شد این تیم باید در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بارسلونا قرار بگیرد، امیدواری برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر این فصل اروپا، بسیار کمرنگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونایتدها خاطرات خوبی از مواجهه با بارسلونا نداشتند و تفاوت کیفیت دو تیم در این فصل هم چیزی نبود که قابل انکار باشد. منچستریونایتد در روزهای بهترش با سرالکس فرگوسن هم دو بار در فینال های چمپیونزلیگ مقابل بارسا شکست خورده بود و هر دو بار نیز مغلوب درخشش لیونل مسی شده بود؛ اتفاقی که شب گذشته بار دیگر رخ داد.

اولین رویارویی دو تیم در فینال های چمپیونزلیگ به سال 2009 برمی گشت؛ اولین فصل حضور پپ گواردیولا در بارسلونا که این تیم توانست حریف منچستریونایتد در فینال المپیکوی رم شود.

 

 

در آن دیدار بارسا خیلی زود با گل ساموئل اتوئو پیش افتاد اما یونایتدها همچنان امیدوار بودند که کار را به تساوی بکشند ولی در دقیقه 70، روی ارسال ژاوی، مسی بالاتر از مدافعان بلند قامت یونایتد، با ضربه سر ادوین فن در سار را مغلوب کرد تا پیروزی بارسا قطعی شود.

دو سال بعد دو تیم در فینال ومبلی روبروی هم قرار گرفتند. این بار بارسا با گل پدرو پیش افتاد ولی وین رونی اجازه نداد این برتری چندان تداوم داشته باشد.

اما گره کار برای بارسا را بار دیگر مسی باز کرد. در ابتدای نیمه دوم بود که ستاره آرژانتینی با یک حرکت تماشایی و ضربه ای دیدنی، توپ را به گوشه دروازه منچستریونایتد فرستاد. در ادامه داوید ویا یک گل دیگر زد و بارسا به پیروزی 3-1 رسید. تصویر بسته ای که کارگردان تلویزیونی آن دیدار از دست لرزان سر الکس فرگوسن پخش کرد، یکی از تصاویر به یادماندنی آن دیدار بود؛ نشانی از فشار زیادی که مربی اسطوره ای یونایتدها در مواجهه با بارسا و مسی تحمل می کرد.

 

 

 

مسی شب گذشته هم در همان 20 دقیقه ابتدایی دو بار دروازه یونایتد را باز کرد تا کار برای منچستریونایتد تمام شود. هرچند فرگوسن دیگر روی نیمکت یونایتد نیست و بار مسئولیت آن شکست دیگر روی شانه های او نیست اما مطمئنا او هم مانند بقیه هواداران یونایتد شب پراسترسی را تجربه کرد؛ استرسی که باز هم حاصل درخشش مسی بود.

او بعد از بازی در ستاره آرژانتینی بارسا گفت:" مسی ای که من 10 سال قبل دیدم، در آستانه بهترین شدن بود؛ مسی ای که امروز دیدم، بهترین بازیکن تاریخ است."

 

 

بارسلونا منچستر یونایتد سرآلکس فرگوسن لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا منچستر یونایتد سرآلکس فرگوسن لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها راه بازگشت این ستاره اخراخ تن‌هاخ است

به گزارش "ورزش سه"، سانچو پس از اختلاف با تن‌هاخ، یونایتد را به‌صورت قرضی ترک کرد. این وینگر انگلیسی در حال حاضر در دورتموند در فرم خوبی به سر می‌برد.

پس از نمایش فوق‌العاده سانچو در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره بازگشت او به منچستر یونایتد مطرح شد. خود او در این مورد گفت:«راستش نمی‌دانم. به این موضوع اصلا فکر نمی‌کنم و تمرکزم بر روی دورتموند است.»

منچستر یونایتد که در این فصل خط حمله نه‌چندان قدرتمند و قابل اعتمادی داشته، با حضور سانچو با این فرم فوق‌العاده شاهد یک تحول در بحث هجومی خواهد بود اما همه این‌ها به موضوعات مختلفی بستگی دارد.

ریو فردیناند، ستاره سابق باشگاه و کارشناس فعلی، در گفت‌وگو با TNT Sports از سانچو تمجید کرد و درباره احتمال بازگشت او به الدترافورد گفت:«الان مالکان جدید یونایتد در خود می‌پرسند که چرا این نمایش‌های سانچو در لباس باشگاه ما اتفاق نمی‌افتد و فقط یک دلیل دارد: درگیری او با تن‌هاخ. به‌نظر من فقط در یک صورت سانچو به یونایتد بازخواهد گشت و آن این است که تن‌هاخ از اینجا رفته باشد.

فکر نمی‌کنم دیگر بشود با صحبت و یا عذرخواهی مسئله را حل کرد. تنها راه جدایی تن‌هاخ است. سرمربی باید برود تا تن‌هاخ به منچستر یونایتد برگردد.»

دیگر خبرها

  • تنها راه بازگشت این ستاره اخراخ تن‌هاخ است
  • «در منچستریونایتدِ تن هاخ، هیچگونه پیشرفت و یا سبک بازی مشخصی به چشم نمی‌خورد»
  • بارسلونا از اقدام برای جذب میسون گرینوود منصرف شد
  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • آنروا: جنگ در غزه همچنان علیه زنان است
  • آنروا: جنگ در غزه همچنان جنگی علیه زنان است