Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@20:35:10 GMT

جشن ازدواج روی قایق

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۴۲۷۳

‍‍‍‍‍‍

یک زوج جوان در روستای سیل زده سبهانیه بخش مرکزی دشت آزادگان، جشن ازدواج خود را در یک قایق برگزار کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  این زوج جوان ساکن روستای سبهانیه از توابع بخش مرکزی دشت آزادگان در جریان سیل اخیر در محاصره سیلاب قرار گرفته و نتوانسته بودند جشن عروسی خود را برگزار کنند.  'علاء چنانی' داماد که در چند روز اخیر به کمک اهالی روستا در مقاوم سازی روستاها مشغول به کار بود امروز را با وجود مشکلات فراوانی که بعد از سیل با آن دچار شده اند برای برگزاری مراسم ازدواج خود انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مراسم ازدواج این زوج با همکاری سپاه و ارتش در یک قایق تزیین شده برگزار شد.  روستای سبهانیه از توابع بخش مرکزی شهرستان دشت آزادگان در غرب خوزستان در کنار رودخانه هوفل شرقی قرار دارد که در جریان سیلاب اخیر در استان در محاصره سیل قرار گرفته است.  از اوایل فروردین امسال سیلاب بسیاری از مناطق خوزستان را درگیر کرده است و در این مدت به بیش از 160 هزار سیل زده در استان امدادرسانی شده اند.  در شرایطی که سیلاب شرایطی سختی را  برای شماری از هموطنان ایجاد کرده؛ زوج خوزستانی با برپایی جشن عروسی خود در قایق، خوشحالی خود را با مردم مناطق سیل‌ زده تقسیم کردند.  دانلود      

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: جشن ازدواج قایق زوج خوزستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط عجیب یک معلم برای ازدواج + فیلم

زهرا خانی صلوات معلم نیکوکاری است که نه تنها به دانش‌آموزان نیازمند خود در خانه تدریس می‌کند، بلکه از حقوقش نیز برای آنها لوازم التحریر می‌‌خرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سیل در افغانستان قربانی گرفت
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • پرشدگی ۸۱ درصدی سدهای خوزستان با بارش های اخیر
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • کمک بشردوستانه چین به هلال‌احمر افغانستان
  • تصاویری از میزان ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران
  • قایق هایی که پس از سالها در کنار کوه خواجه سیستان به آب افتاد
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد
  • شرط عجیب یک معلم برای ازدواج + فیلم