Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@10:20:21 GMT

بیش از 19 کیلوگرم حشیش در محور شیراز- یاسوج کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۴۶۵۰

بیش از 19 کیلوگرم حشیش در محور شیراز- یاسوج کشف شد

یاسوج- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: 19 کیلو و 500 گرم حشیش از یک دستگاه خودروی پژو در محور شیراز- یاسوج کشف شد.

سرهنگ علی کرم بازیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ با هماهنگی مرجع قضائی حین گشت زنی و کنترل وسایل نقلیه محور شیراز به یاسوج به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودروی 19 کیلو و 500 گرم حشیش را که به طرز بسیار ماهرانه ای در آن جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.
بازیان تصریح کرد: راننده و سرنشین خودرو دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد ابراز داشت: عزم پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ در این شهرستان جدی است.
وی همچنین به مردم و همشهریان توصیه کرد باید آن ها پلیس را در تأمین امنیت جامعه یاری کنند و اخبار و گزارش های خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را از طریق تماس با تلفن 110 به نیروی انتظامی اطلاع دهند.
در سال 1396 چهار تن و 696 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد.
چهار هزار و 71 کیلو گرم این مواد مخدر از نوع تریاک و مابقی حشیش، ماری جوانا، هرویین و دیگر انواع مواد مخدر بوده و در این راستا یکهزار و 846 نفر دستگیر، 337 دستگاه خودرو توقیف و 68 باند منهدم شدند.
سال 97 پنج تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرها، جاده های ارتباطی استان و عملیات های مشترک با سایر استان ها کشف و ضبط شده است.
یک هزار و 700 نفر توزیع کننده، تهیه کننده، مصرف کننده و قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته دستگیر شدند و همچنین با هماهنگی دستگاه قضایی در این راستا 310 دستگاه انواع خودرو توقیف شدند.
کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر به یکی از محورهای حمل و توزیع مواد مخدر از جنوب و شرق به مناطق مرکزی و غرب کشور تبدیل شده است.
9868/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مواد مخدر پليس كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در این خصوص اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان