Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تاکید بر ضرورت ساماندهی فعالیت‌های دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز، گفت: باید به طور مشخص بدانیم که چه امکانی داریم و در کجا قرار است مورد بهره‌برداری قرار گیرد. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سعید ناجی امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، با اشاره به اینکه گزارش‌های خوبی از سوی دستگاه‌ها در حوزه جوانان ارائه شد، اظهار داشت: اکنون باید درصدد ترسیم افقی مشخص از برنامه‌های حوزه جوانان در البرز باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نباید از اهداف این ستاد دور شویم بلکه باید به نقطه‌ای برسیم که نیازهای جوانان بدرستی احصا و برای رفع آنها برنامه‌ریزی شود.

ناجی با تاکید بر ضرورت ساماندهی فعالیت‌های دستگاه‌های عضو این ستاد، گفت: باید به طور مشخص بدانیم که چه امکانی داریم و در کجا قرار است مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

ظرفیت جوانان نخبه در امور شهر شهرکرد به‌کار گرفته می‌شود‌روایت‌ تسنیم از مناطق سیل‌زده کشور؛ جوانانی‌ که مانند سیل‌زدگان زندگی می‌کنندآموزش و پرورش به مسائل اخلاقی جوانان اهمیت نمی‌دهد

وی افزود: عدم پاسخگویی به سوالات امروزی جوانان یکی از چالش‌های اساسی ما محسوب می‌شود چراکه پاسخ نوینی برای سوالات جدید جوانان نداریم.

معاون استاندار البرز اضافه کرد: تشخیص نیازها، متناسب با پوشش قشری، از اهم مواردی است که باید به درستی در البرز انجام شود.

انتهای پیام/ن

R41451/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب استان البرز با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه قضائی کرج که منجر به ورود به موقع و مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی به وسعت ۱۱۰ هکتار شد گفت: در پی دریافت گزارش جهاد کشاورزی در خصوص آغاز تغییر کاربری در «اراضی کلوان» بخش آسارا و منطقه «خدایار خان» ماهدشت اقدامات قانونی در این خصوص با نظارت دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان اجرایی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اعلام اینکه این اقدامات در دو عملیات جداگانه انجام شده است، اضافه کرد: در منطقه «خدایار خان» ماهدشت وسعت ۹۰ هکتاری و در «اراضی کلوان» بخش آسارا وسعت ۲۰ هکتاری در معرض تغییر کاربری بودند، اقدامات مقتضی نسبت به اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به اجرا رسید.

وی با اعلام اینکه ارزش اراضی اعمال قانون شده در دو عملیات، ۵,۹۰۰ میلیارد تومان است و با اشاره به اقدامات قانونی انجام شده اظهار داشت: در این عملیات تفکیک، قطعه بندی و دیوارکشی ۵۷ مورد، بنا و ویلای غیرمجاز ۱۰ مورد، محوطه سازی ۲۶ مورد، دپوی مصالح ۱۳ مورد و همچنین موارد متعددی اعم از ایجاد راه، گودبرداری و انشعابات غیرمجاز گاز، برق و آب قلع و قمع شد.

مددی با یادآوری دستاوردهای سند تحول و تعالی در پیگیری از جلوگیری تغییر کاربری اراضی و تعدی به منابع طبیعی، تصریح کرد: مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در دوره «تحول و تعالی قوه قضائیه» نیز با سیاست‌های دادگستری کل استان البرز ادامه خواهد داشت و قطعاً اجاره تعدی غیرقانونی به اراضی کشاورزی را نمی‌دهیم.

کد خبر 6090651

دیگر خبرها

  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام