Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ابراهیم محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، صبح امروز، 28 فروردین ماه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در محل دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مباحثی که همه‌ساله مظلوم واقع می‌شود، شعار سال بوده که صرفا در حد شعار باقی می‌‌ماند و اقدام جدی در راستای عملی شدن آن صورت نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه اگر جامعه امروز به خودباوری نرسیده، باید اشکالات آن بررسی شود، خاطرنشان کرد: مصداق‌هایی که چامعه را به خودباوری می‌رساند باید مورد توجه جدی قرار گیرد و بدانیم که چرا جامعه خودباور نیست.
محمدی ادامه داد: امروز موانع بسیاری در تحقق رونق تولید وجود داشته و آموزش و پرورش می‌تواند در فرهنگ‌‌سازی و ایجاد خودباوری در جامعه نقش بسیار ویژه‌ای ایفا کند و امروز تکالیف مدارس نیز به تکالیف مهارت‌محور تغییر یافته است.
وی با اشاره به اینکه امروز یکی از مشکلات رونق تولید، موانع تولید و نداشتن بازار و همچنین عملگرا نبودن دستگاه‌های اجرایی است، تصریح کرد: عدم ثبات در بازار و بی‌حجابی دو مساله مهمی هستند که جامعه امروز با آن درگیر هستند و نیاز به توجه جدی به این دو مساله از سوی شورای فرهنگ عمومی احساس می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن شورای فرهنگ عمومی آموزش و پرورش رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نهمین جلسه‌ شورای تأمین مسکن استان، اظهار داشت: شناسنامه مسکن استان به طور کامل احصا و هر آنچه برای تکمیل اقدامات گسترده‌‌ای که تاکنون به همت دولت سیزدهم در حوزه مسکن در استان همدان انجام شده، مشخص و پیش روی مسئولان است.

استاندار همدان افزود: نهضت ملی مسکن، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بازآفرینی شهری و مسکن روستایی چهار محور مهمی است که با قوت و برای دست یافتن به تمامی اهداف تعریف شده، دنبال می‌‎شود.

وی با اشاره به اینکه از اقدامات جهادی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها تقدیر می‌کنم، بیان کرد: پروژه‌های مسکن در شهرستان‌ها توسط معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیرکل بنياد مسکن انقلاب‌اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی با فرمانداران، شهرداران و مدیران به صورت ویژه بررسی می‌شود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه رقابت مثبت برای تسریع روند کار نهضت ملی مسکن در دستگاه‌‌های اجرایی ایجاد شده است، عنوان کرد: فرآیند تأمین زمین با روند قانونی و معرفی متقاضیان به بانک‌ها توسط دولت انجام می‌شود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه مسکن باید با کیفیت مطلوب و سرعت بالا احداث شود، ادامه داد: در کنار تحقق شعار “جهش‌ تولید با مشارکت مردم” جهش مسکن نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار داشت: ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری افزوده شده و در مجموع به ۲۸ شهر رسیده است، از همین رو فرمانداران و شهرداران تشویق‌های نوزده‌گانه را تبلیغ و تبیین کنند.

قاسمی فرزاد در پایان خاطرنشان کرد: نهضت ملی مسکن، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اولویت تأمین مسکن استان است.

دیگر خبرها

  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان
  • (ویدیو) وزیر کشور: طرح «نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته؛ این طرح بر اساس تکالیف قانونی است
  • «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید