Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، به همین مناسبت از ۲۸ فروردین تا ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ در شبستان امام خمینی(ره)، نمایشگاهی با موضوع مهدویت برپا می شود. در همین ایام، مسابقه اینترنتی و پیامکی "آیه های انتظار" با موضوع زندگینامه و فضایل و مناقب حضرت حجت بن الحسن(عجل الله تعالی فرجه الشریف) ویژه کاربران فضای مجازی برگزار می گردد که علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند به نشانی shahecheragh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir/mosabeghat مراجعه فرمایند. پنجشنبه ۲۹ فروردین ماه قبل از اقامه نماز مغرب و عشاء، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی همراه با اهدای جوایز به شرکت کنندگان در مسابقات قرآن شکوفه های احمدی برگزار می گردد. دیگر برنامه ی این روز، مراسم قرائت دعای پرفیض کمیل و مولودی خوانی با نوای حاج احمد نیکبختیان در حرم مطهر است. "حلقه های معرفت مهدوی" دیگر برنامه تدارک دیده شده برای این ولادت باسعادت است که از در دو نوبت در ساعت های ۱۱:۳۰ و ۱۸ روزهای ۳۰ فروردین و ۱ اردیبهشت در شبستان امام خمینی(ره) اجرا می شود. جمعه ۳۰ فروردین ویژه برنامه "شب شعر انتظار" بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با شعرخوانی دکتر علیرضا قزوه و شعرای برجسته استانی و شنبه ۳۱ فروردین مراسم احیا نیمه شعبان از ساعت ۲۳:۳۰ تا ۲ بامداد در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می گردد. برای کودکان عزیز نیز در این مناسبت خجسته ویژه برنامه متنوعی تدارک دیده شده است که در روز شنبه ۳۱ فروردین از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ در رواق دارالذکر حرم مطهر اجرا می شود. جشن بزرگ نیمه شعبان نیز در شب و شام ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیة الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، همراه با سخنرانی، اجرای تواشیح و مولودی خوانی مداحان اهل بیت علیهم السلام در حرم مطهر برگزار می گردد. یکشنبه ۱ اردیبهشت در روز ولادت باسعادت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تجمع بزرگ هیئات مذهبی و منتظران ظهور با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حدائق در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود. سخنرانی های موضوعی مهدویت از ۲۴ تا ۲۹ فروردین بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء و برپایی ایستگاه صلواتی در جوار حرم مطهر از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت میلاد قائم آل محمد(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در این بارگاه منور است. روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ(علیه السلام)، از تمامی ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) برای شرکت در این ویژه برنامه ها دعوت به عمل می آورد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اهل بیت علیهم السلام ایستگاه صلواتی بیت عصمت و طهارت شعر مهدویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «کیلم دو تامبلا» نخست وزیر بورکینافاسو و هیأت همراه عصر دیروز سه شنبه، با حضور در حرم امام خمینی به بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.

جماران تصاویری از استقبال سیدحسن خمینی از این هیات را منتشر کرده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901721

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر شاهچراغ
  • عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ