Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، آیت الله نمازی صبح امروز در دیدار با معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه سلامت، اقتدار و امنیت جامعه در گرو سلامت، اقتدار و امنیت جوانان است، اظهار کرد: انسان دوران های مختلفی از لحظه وجود در عالم هستی دارد که مهمترین و سازنده ترین این دوران، جوانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جوان استعداد و انرژی زیادی که دارد و در سیره نبوی پیامبر اکرم(ص) برای جوانان جایگاه ویژه قائل بودند.

امام جمعه کاشان گفت: خداوند نیز وقتی جوانی در محراب عبادت قرار می گیرد به او مباهت می کند که این امر نشان می دهد جوان مورد توجه خداست و در سیستم توحیدی جوان جایگاه مهمی دارد.

آیت الله نمازی افزود: اما در مدیریت بحث تلفیقی وجود دارد که نه جوان صرف و نه پیر صرف مورد توجه است بلکه باید در کنار هر جوان یک پیر با تجربه باشد.

وی گفت: جوانگرایی خوب است اما با تجربه ها به عنوان  مشاور باید در کنار مدیران جوان باشند و مسئولان ما باید به این تلفیق پیری و جوانی که موجب تکامل جامعه می شود توجه کنند.

امام جمعه کاشان بیان کرد: در هر فن و عرصه ای سه عنصر  فقه اخلاق و قانون دخالت دارد که در ورزش هم باید این سه عنصر وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه ورزش برای جامعه امر لازمی است و باید تبلیغ و ترویج شود که هر ایرانی روزانه به مقدار لازم ورزش کند افزود: سلامت، اقتدار و امنیت جامعه در گرو سلامت اقتدار و امنیت جوانان است.

آیت الله نمازی بیان کرد: انتظار این است که در ورزشگاه ها و اماکن ورزشی اخلاق و شئون اسلامی رعایت شود و ورزش اسلامی مورد توجه قرار بگیرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انرژی جامعه قانون معاون وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه

تین نیوز

چندی پیش در چارچوب یک نشست علمی در حوزه هواپیمایی سفری داشتم به ترکیه‌، میزبان فرودگاه بزرگ استانبول بود و مهمانان از کشورهای تراز اول دنیا در عالم هوانوردی، فارغ از جایگاهی که فرودگاه جدید استانبول طی سال های اخیر در عرصه بین المللی و منطقه ای کسب نموده و رکورد زمانی قابل توجهی که برای ساخت و رسیدن به این جایگاه مطرح است‌، فارغ از شبکه گسترده پروازی و تعداد شرکت های هواپیمایی خارجی فعال در این فرودگاه و درآمدهای حیرت آور این فرودگاه برای اقتصاد ترکیه‌، آنچه نظر مرا بیشتر جلب کرد دو نکته بود‌، بخش خصوصی قدرتمندی که ساخت و اداره این فرودگاه را برعهده گرفته بود و نیروی انسانی جوان و با انگیزه ای بود که اهداف مدبرانه مدیران عالی شرکت را با جسارت دنبال می کرد.

طی روزهایی که در این همایش حضور داشتم درخشش این نیروهای جوان در سایه حضور باوقار مدیران عالی را شاهد بودم که چگونه امیدوار و سرزنده کارها را به پیش برده و مشق مدیریت می کردند.

لابلای جلسات رسمی هم با مدیران ارشد و هم با نیروهای جوان گپ و گفت هایی داشتم که برایم بعضا از سخنرانی ها مدعوین و کارگاه های آموزشی پرفایده تر بود.

دیشب داشتم به فرصت هایی که در بازار هوانوردی عراق وجود دارد‌، فکر می کردم و دوباره به یاد فرودگاه بزرگ استانبول افتادم. در قیاس برای بهره گرفتن از موقعیت ها‌، با خودم فکر کردم که شرکت های دولتی که علی الاسلام السلام‌، اما بنا است کدام شرکت بخش خصوصی ما در عرصه رقابت و کدام نیروی انسانی باانگیزه مان پابه پای رقبا‌، فرصت ها را شکار کند و به توسعه اقتصادی کشور‌، شاید هم به نفوذ سیاسی و ژئواستراتژیک کمک کند.

یاد مالزیایی ها‌، هندی ها‌، کره جنوبی‌، چینی ها هم در ضلع شرقی که افتادم‌، تصمیم گرفتم به مدد قرص مسکنی‌، پای در بستر بگذارم و بیش از این شاخص های ساده و پیچیده را کنار هم قرار ندهم. آری سال هاست که به تضعیف بخش خصوصی کمر همت بسته ایم و نیروهای خوب مان را در نهایت سرخوردگی و تحقیر نگه می داریم.

عرصه هوانوردی‌، فرودگاهی و هواپیمایی عراق فرصتی است که‌، آرام آرام که چه عرض بکنم‌، خیلی سریع از لیست فرصت هایمان خارج می شود. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • کیفیت هوای امروز شیراز در وضعیت قابل قبول
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال