Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@10:29:57 GMT

از خداداد تقدیم به فرشید اسماعیلی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۵۳۷۸

در یکی از چالش های برنامه ستاره ساز حماسه ساز ملبورن شوخی خبرسازی با ستاره ناکام استقلالی ها در دربی 89 انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، برنامه ستاره ساز در حالی تهیه و پخش می شود که خداداد عزیزی به عنوان یکی از چهار مربی و استعدادیاب این برنامه چهره اصلی شناخته می شود. حماسه ساز مبلورن با آن روحیات و اخلاق نیک همیشگی در حال حاضر به عنوان نمک برنامه با شوخی ها و فضایی که ایجاد کرده بر میزان محبوبیت ستاره ساز افزوده که آخرین شوخی او این بار دامن پنالتی زن ناکام استقلال در دربی 89 را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در یکی از چالش های ستاره ساز برای استعدادهای راه یافته به برنامه خداداد عزیزی به عنوان مربی در کنار شاگردانی که انتخاب کرده بود برای زدن ضربه پنالتی وارد میدان شد تا به دو دروازه بان حاضر هنر پنالتی زدن را بیاموزد. شش توپ در مرکز زمین به صورت ساکن قرارداده شد تا غزال تیزپای ایران بدون وقفه و تنها با چرخش بدن این توپ ها را به تور دروازه های مقابل هم بچسباند که آخرین ضربه را خداداد با حرکتی هوشمندانه به صورت چیپ از بالای دستان دروازه بان به تور چسباند.


وقتی این حرکت او با تشویق حضار روبرو شد خداداد در شوخی و طعنه ای جالب به امیرعلی دانایی مجری ستاره ساز گفت:« این چیپ را برای استقلالی ها و شخص فرشید اسماعیلی کنار گذاشته بودم(باخنده)!». شوخی پرمعنایی که خیلی زود بازتاب پیدا کرد و تصاویر آن نقل فضای مجازی شد تا در روزهایی که طرفداران استقلال هنوز نتوانستند اتفاقات دربی را هضم کنند خداداد بار دیگر فرشید اسماعیلی را با چیپ جنجالی اش به سرتیتر اخبار تبدیل کند.


خداداد عزیزی به عنوان یکی از شاخص ترین چهره های برنامه ستاره ساز این روزها باعث شده تا این برنامه نوپا مورد توجه فوتبالدوستان زیادی قرار بگیرد. او که همواره شوخی و طعنه هایش نیز نمک خاص خود را دارد این بار هم نشان داد که از چه هنری در فوتبال و کار با توپ برخوردار است به خصوص در صحنه ضربه چیپی که زد. جالب تر این که دروازه بان روبروی خداداد هم در واکنش به پنالتی چیپی که خورد گفت:« گل خوردن تحت هیچ شرایط افتخار ندارد حتی اگر این گل با پنالتی از خداداد و به صورت چیپ باشد».

 

 

 

خداداد عزیزی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: خداداد عزیزی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ و با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو، رضا شکاری و سیاوش یزدانی.

شروع متعادل دو تیم

بازیکنان دو تیم نیمه اول را آرام آغاز کردند و در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها به وجود نیامد. در دقیقه ۱۷ و به دلیل خطای امید نورافکن روی محمدحسین کنعانی زادگان، بازیکن سپاهان از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه ۲۷ ضربه آزاد برای پرسپولیس شکل گرفت که با سانتر امید عالیشاه همراه شد و پس از آن بازیکنان سپاهان توپ را دور کردند که در ادامه توپ در اختیار «عبدالکریم حسن» قرار گرفت و او توپ را مجدداً روی دروازه سپاهان سانتر کرد که با ضربه سر «گئورگی گولسیانی» همراه شد و توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۰ و در حالی که می‌رفت تا موقعیت خطرناک برای پرسپولیس شکل گیرد، «عبدالکریم حسن» از سمت چپ صاحب توپ شد و در حالی که می‌توانست «اوستون ارونوف» را صاحب توپ کند، اقدام به شوت زنی کرد و توپ او با اختلاف زیاد از کنار دروازه نیازمند به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۲ و روی حرکت زیبای مهدی ترابی این بازیکن در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت اما ضربه او دقت کافی را نداشت و توپ از بالای دروازه با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

در ادامه موقعیت مهمی روی دروازه‌ها خلق نشد تا بازی با نتیجه تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان برسد.

کد خبر 6094650

دیگر خبرها

  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • شوخی توماس مولر با شوامنی؛ می‌خوای تاکتیک‌های بایرن مونیخ رو بفهمی؟ / عکس
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • تلاش ناموفق جود: تمرکز کین به هم نخورد! (عکس)
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!