Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: براساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده دومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو در اردبیل برگزار خواهد شد. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمدرضا کرباسی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اردبیل اظهار داشت: براساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده دومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو در اردبیل برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این همایش و نمایشگاه برنامه‌ریزی شده تا از 28 تا 30 خردادماه به میزبانی اردبیل برگزار شود که امیدواریم بتوانیم شاهد برگزاری مناسب این رویداد باشیم.

ساماندهی گردشگری سلامت استان اردبیل به جهاددانشگاهی واگذار شدصنعت گردشگری سلامت در اردبیل توسعه می‌یابدتهران|فقدان ساز و کار قانونی سد توسعه گردشگری سلامت در کشور است

معاون امور بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از حضور نمایندگان و سفریان کشورهای خارجی در افتتاحیه این همایش و نمایشگاه خبر داد و افزود: نمایندگانی از 10 کشور عضو اکو، نمایندگان و سفیران 15 کشور و 100 میهمان خارجی در این آئین که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد، حضور می‌یابند.

کرباسی تصریح کرد: برای حضور در همایش بین‌المللی گردشگری سلامت عضو اکو از وزیران کشورهای عضو اکو و سفرای مقیم تهران و 25 مقام رسمی کشورهای مختلف دعوت شده است و امیدواریم شاهد حضور این افراد در همایش باشیم.

وی گسترش همکاری‌های کشور های عضو اکو در حوزه سلامت گردشگری را از اهداف مهم برگزاری این همایش برشمرد و گفت: علاوه بر این معرفی قابلیت‌های استان اردبیل نیز در حوزه گردشگری سلامت در همایش پیگیری می‌شود.

معاون امور بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از آمادگی کامل برای برگزاری این همایش و نمایشگاه خبر داد و افزود: زیرساخت‌های لازم با تشکیل شورای سیاست‌گذاری همایش برای برگزاری این همایش فراهم شده است.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل اصغری فرماندار بیله سوار گفت: نمایش نمادین کوچ عشایر، زندگی روزمره عشایری، مراسم عروسی عشایری، برپایی آلاچیق اقوام مختلف و برگزاری مسابقات متنوع و ورزش‌های بومی از جمله برنامه‌هایی است که برای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است
  • برگزاری همایش محله های ارتقا دهنده سلامت
  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • اصفهان؛ میزبان دومین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • همایش بین المللی « غزه زنده است»