Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@04:25:23 GMT

وزیر ورزش و جوانان روز جوان را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۵۶۰۵

وزیر ورزش و جوانان روز جوان را تبریک گفت

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛  متن پیام دکتر مسعود سلطانی فر به مناسبت روز و آغاز هفته جوان به شرح زیر است:

 به نام آفریدگار هستی و جوانی

 شعبان ماه شادی و شعف شیعیان و یازدهم شعبان روز ولادت حضرت علی اکبرع جوان رعنای اباعبدالله الحسین(ع) به راستی چه انتخاب شایسته ای برای نام گذاری روز جوان است.

 جوانان با عزت سرزمینم به همت و دل دریایی شما درود می فرستم

امسال که نوروز را با رنج و سختی مردم عزیز چندین استان کشورمان به دلیل واقعه سیل آغاز کردیم، شما جوانان فهیم و بی ادعا بودید که قدم اول را به صورت خودجوش برای کمک و یاری هموطنانمان برداشتید و در این راه پیشرو، موثر و استوار بودید و هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بنا بر رویکردهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری تبیین و ابلاغ شد، معظم له محور همه سیاستها وبرنامه های نظام در گام دوم انقلاب را باتمرکز به استفاده از ظرفیت وتوجه به جوانان قرار دادند و روی سخن مقام معظم رهبری برای حل بحران ها و توسعه و سربلندی ایران عزیز با جوانان بود که این موضوع هم وظیفه سنگینی بر دوش مسئولان کشوری برای اعتماد به جوانان در عرصه های مختلف به ویژه عرصه های مدیریتی کشور نهاد و هم امید و انگیزه را در دل جوانان برای ساختن آینده ایران اسلامی زنده کرد.

 اینجانب روز جوان را به همه جوانان سرافراز میهن اسلامی تبریک می گویم و با همت بلند و اراده  استواری که از جوانان ایرانی در برهه های حساس کشور سراغ دارم، مطمئنم مشکلات و مسائل با یاری جوانان یکی پس از دیگری حل می شود و  آینده کشور به دست همین جوانان باعزت، درخشان خواهد بود.

مسعود سلطانی فر

28 فروردین 98

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حضرت علی سیل شیعیان مقام معظم رهبری ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، پیام تشکر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از تلاش‌ها و نوآوری‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، هفته گذشته به اطلاع اعضای این مجموعه رسید.

در توضیحات تکمیلی این خبر آمده است:

مسؤولان این مجموعه در اسفند ماه سال گذشته (۱۴۰۲)، گزارش مکتوبی از وضعیت و اقدامات دفتر مطالعات و نیز فهرستی از ایده‌هایی که در صورت پشتیبانی سازمان‌های فرهنگی حاکمیتی، امکان پیگیری و به ثمر رسیدن در حسینیه هنر را دارند، خدمت مقام معظم رهبری تقدیم کردند.

آیت الله خامنه ای در حاشیه این گزارش مرقوم فرموده اند: «از تلاش‌ها و نوآوری‌های این جوانان عزیز تشکر کنید.»

پیام تشکر مقام معظم رهبری، هفته گذشته طی تماس تلفنی حسین محمدی، به اطلاع اعضای دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب رسید.

محمدی سال گذشته نیز، پیام خشنودی و تشکر رهبر انقلاب از انتشار ۲ کتاب انتشارات راه یار با عناوین: «ایام سبزوار» و «شهیدآوردند …» را اطلاع رسانی کرده بود.

رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «سرباز روز نهم» نیز یکی دیگر از رویدادهای فرهنگی مرتبط با آثار دفتر مطالعات در سال گذشته بوده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دی ماه ۱۴۰۱، در دیدار با مسؤولان حوزه هنری انقلاب اسلامی، از جشنواره مردمی فیلم عمار به عنوان یک نمونه خوب در استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مردمی یاد کردند.

دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از سال ۱۳۸۶ با انتشار مجله راه، فعالیت خود را با هدف ایجاد هم افزایی میان چهار ضلع هنر، اندیشه، رسانه و فرهنگ انقلاب اسلامی آغاز کرد.

اینک با گذشت پانزده سال از تأسیس این مجموعه فرهنگی، «جشنواره مردمی فیلم عمار»، «مدرسه سینمایی اندیشه هنر (ماه)»، سامانه «عماریار»، «واحد اکران مردمی عمار»، «خانه هم‌بازی»، «باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی»، «مدرسه راه»، «واحد تاریخ شفاهی» و «انتشارات راه‌یار» ذیل این تشکل فرهنگی مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 6098614 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ماماها برای جوان‌سازی جمعیت
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد