Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:48:59 GMT

طرح هر مدرسه یک پایگاه همدلی در گیلان اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۵۷۰۸

طرح هر مدرسه یک پایگاه همدلی در گیلان اجرا شد

رشت - ایرنا - طرح هر مدرسه یک پایگاه همدلی امروز (چهارشنبه) در سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان از سوی شورای هماهنگی تشکل‌ های دانش‌آموزی همزمان با سراسر کشور در مدارس استان گیلان اجرا شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان روز چهارشنبه در حاشیه مراسم استانی اجرای طرح هر مدرسه یک پایگاه همدلی در مدرسه شاهد خدیجه کبری سلام الله علیها در رشت به خبرنگار ایرنا گفت: هر مدرسه یک پایگاه همدلی در راستای پویش ملی حمایت دانش آموزان از مناطق سیل زده امروز در واحدهای آموزشی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جابر اخلاقی افزود: این پویش توسط شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی شامل بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، سازمان دانش آموزی و دانش آموزان جمعیت هلال احمر سازمان جوانان اجرا شد.
وی اظهار داشت: ترویج فرهنگ نوعدوستی، تلاش، ایثار و مشارکت جویی بین دانش آموزان، همدلی و همراهی با دانش آموزان و خانواده های آسیب دیده از سیل اخیر و انسجام بخشی هدایای نقدی و غیرنقدی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء از اهداف طرح هر مدرسه یک پایگاه همدلی است.
وی بیان داشت: در اجرای این طرح دانش آموزان واحدهای آموزشی استان گیلان کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به سیل زدگان اهدا کردند.
پیشتر نیز دانش آموزان گیلان با اهدا کمک های خود به یاری سیل زدگان شتافتند تا با کمک های نوعدوستانه ، گوشه ای از غم و اندوه همسالان خود در سیل اخیر بکاهند.
استان گیلان دارای بیش از 391 هزار دانش آموز است.
7286 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش و پرورش سيل زدگان گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند

شماری از دانش‌آموزان دبیرستان «جکسون رید» در واشنگتن پایتخت آمریکا از مدیران مدرسه خود به دلیل جلوگیری از برگزاری مراسم حمایت از فلسطین و سانسور شکایت کردند.

این شکوائیه چهارشنبه ارائه شد و در آن آمده است که مدیران مدرسه با اعضای «انجمن دانش‌آموزان عرب» در این مدرسه رفتار متفاوتی دارند.

در این شکوائیه تاکید شده است: انجمن دانش‌آموزان عرب و اعضای آن در چهار ماه گذشته تلاش کردند تا فعالیت‌های معنی‌داری مانند نمایش فیلم مستند، نصب پوستر و برگزاری برنامه فرهنگی داشته باشند، اما مدیریت مدرسه همواره مانع از این اقدامات شده است.

این شکایت‌نامه توسط اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا در دادگاه منطقه کلمبیا ارائه شده است و از دادگاه خواسته است که اجازه دهد تا پیش از پایان سال تحصیلی دانش‌آموزان برنامه‌های مورد نظر خود را برگزار کنند.

در این شکایت آمده شده است: آزادی بیان سرکوب شده است، زیرا مدرسه اجازه نمی‌دهد که دیدگاه‌های دانش‌آموزان درباره جنگ جاری در غزه و تاثیرات آن بر مردم فلسطین شنیده شود.

این در حالی است که اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از مردم غزه و توقف جنگ اسرائیل به دانشگاه‌های هاروارد، تگزاس، براون و کالیفرنیای جنوبی رسیده و دانشگاه‌های تگزاس و کالیفرنیا صحنه درگیری پلیس با دانشجویان شده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان