Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:48:51 GMT

قاچاقچیان یک تن موادمخدر در سمنان زمین گیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۵۸۹۹

قاچاقچیان یک تن موادمخدر در سمنان زمین گیر شدند

سمنان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: یک تن و 12 کیلوگرم انواع موادمخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان و خراسان جنوبی کشف شد.

به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی روز چهارشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: در پی گزارشی از پلیس مواد مخدر استان خراسان جنوبی با پیگیری های اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان سرنخ هایی از انتقال یک محموله موادمخدر از منطقه کویری معلمان شهرستان دامغان به طُرود شهرستان شاهرود به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: ‌با اعزام چند تیم عملیاتی از پلیس این 2 شهرستان و گشت های محسوس و نامحسوس سرانجام 2 دستگاه خودروی مورد نظر شناسایی و عملیات دستگیری قاچاقچیان آغاز شد.
قاسمی ادامه داد: پس از فرار خودروها با مشاهده پلیس، بی ‌درنگ طرح مهار با قوت به اجرا در آمد که با شلیک به هنگام و دقیق پلیس سواری زانتیا در حوالی شهر دامغان و خودرو نیسان نیز در جاده های خاکی محور طُرود شهرستان شاهرود به میامی متوقف شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: در جریان این عملیات مسلحانه یکی از سوداگران مرگ با شلیک دقیق پلیس به زانو درآمد و به بیمارستان انتقال یافت.
وی خاطر نشان کرد: در پی بازرسی های صورت گرفته یک تن و 12 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان یادآور شد: این محموله شامل 21 کیلوگرم شیشه، 233 کیلوگرم هروئین و 758 کیلوگرم تریاک بود که با حضور به موقع و اقدام منسجم پلیس به مقصد نرسید و بار دیگر سوداگران مرگ در برابر اقتدار پلیس ناکام ماندند.
9891/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي كشف مواد مخدر سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته (7 اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از 10 ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس