Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@03:47:23 GMT

قاچاقچیان یک تن موادمخدر در سمنان زمین گیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۵۹۶۶

قاچاقچیان یک تن موادمخدر در سمنان زمین گیر شدند

به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی روز چهارشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: در پی گزارشی از پلیس مواد مخدر استان خراسان جنوبی با پیگیری های اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان سرنخ هایی از انتقال یک محموله موادمخدر از منطقه کویری معلمان شهرستان دامغان به طُرود شهرستان شاهرود به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: ‌با اعزام چند تیم عملیاتی از پلیس این 2 شهرستان و گشت های محسوس و نامحسوس سرانجام 2 دستگاه خودروی مورد نظر شناسایی و عملیات دستگیری قاچاقچیان آغاز شد.
قاسمی ادامه داد: پس از فرار خودروها با مشاهده پلیس، بی ‌درنگ طرح مهار با قوت به اجرا در آمد که با شلیک به هنگام و دقیق پلیس سواری زانتیا در حوالی شهر دامغان و خودرو نیسان نیز در جاده های خاکی محور طُرود شهرستان شاهرود به میامی متوقف شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: در جریان این عملیات مسلحانه یکی از سوداگران مرگ با شلیک دقیق پلیس به زانو درآمد و به بیمارستان انتقال یافت.
وی خاطر نشان کرد: در پی بازرسی های صورت گرفته یک تن و 12 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان یادآور شد: این محموله شامل 21 کیلوگرم شیشه، 233 کیلوگرم هروئین و 758 کیلوگرم تریاک بود که با حضور به موقع و اقدام منسجم پلیس به مقصد نرسید و بار دیگر سوداگران مرگ در برابر اقتدار پلیس ناکام ماندند.
9891/7408
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 خراسان جنوبی خودرو زمین فرمانده انتظامی استان مرگ 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان سابقه‌دار در این شهرستان و کشف ۶ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی اظهار کرد: در پی گزارش‌های دریافتی در خصوص وقوع سرقت‌های مختلف در سطح شهرستان تالش، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه اظهارت شکات و تحقیقات میدانی انجام شده، اعضای باند سه نفره سارقان این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از اعتراف این افراد به پنج فقره سرقت کابل برق و یک فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد و خاطرنشان کرد: سارقان ۳۰، ۳۲ و ۴۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رستمی با تاکید بر به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تصریح کرد: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کد خبر 749207

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • کشف ۵۷۰ کیلوگرم تریاک در سمنان