Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری برناازلرستان ؛رحمانی دراین گفت و گو با اشاره به وقوع سیل واقدامات انجام شده در کمک رسانی به سیل زدگان استان  به برنا ،اظهار کرد: گروه جهادی ورزشکاران و کارکنان ورزش و جوانان  دلفان به منظور یاری و کمک به سیل زدگان دلفانی که به خاطر رانش زمین راههای مواصلاتی آنها قطع شده بود سرکشی و امدادرسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس ورزش شهرستان دلفان افزود:  در این مدت رسانه ها و جراید نتوانستند عمق حادثه در دلفان را انعکاس دهند شاید دلیل عمده کم توجهی به خسارات سیل دلفان معطوف بودن رسانه ها به سیل  پلدختر بود.

 رحمانی  خاطر نشان کرد: هرچند گروه جهادی ورزشکاران دلفان با حضور دو روزه خود در پلدختر به یاری سیل زدگان پلدختری شتافتند اما انتظار ما از رسانه ها این بود که به ابعاد و عمق خسارات ناشی از سیل در دلفان نیز توجه کنند.

رئیس ورزش و جوانان دلفان  تصریح کرد: هیئت های پزشکی ورزشی و کوهنوردی دلفان در امر خدمت رسانی به سیل زدگان پیشگام بودند و در شهر های دلفان و پلدختر به هم استانی های گرفتار در سیل کمک های شایانی کردند.

رحمانی گفت: جا دارد از زحمات و حمایت های  دکتر عزیز پور مدیرکل ورزش و‌جوانان استان که همواره حامی و مشوق ما در امر خدمت رسانی به سیل زدگان بودند تقدیر و تشکر کنیم.

او بیان کرد:اعزام امروز تیم امدادی ورزشکاران به روستاهای صعب العبور دلفان و ارسال مواد غذایی و گرمایشی برای آنها با دستور جدی و البته پشتیبانی مالی دکتر عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان استان صورت گرفته است که لازم می دانم به نمایندگی از جامعه ورزشی و مردم دلفان بخاطر حمایت های بی دریغش از ایشان تقدیر و تشکر کنم.

رحمانی همچنین با اشاره به اقدامات جامعه  جوان وهیئت های ورزشی  دلفان در کمک به سیل زدگان یادآورشد: گروه های ورزشی دلفان نیز در کمک رسانی به سیل زدگان از جمله پلدختر فعالیت های شایسته ایی انجام داده اند.

به گفته او به اماکن ورزشی دلفان به خاطر موقعیت جغرافیایی دست بالا هستند وکمتر آسیب دیده اند ولی یک برآورد 500 میلیون تومانی  به دلیل آسیب به شیروانی های  این اماکن در نظر گرفته شده است .

 رحمانی عنوان کرد: ورزش وجوانان دلفان در پشتیبانی از سیل دیدگان فعالیت های خوبی داشت و سالن هارا در زمان بحران در اختیار مردم قرار دادیم .

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه رسانه سیل ورزش و جوانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت دوشنبه‌ ۱۷ اردیبهشت طی آیینی مسیر حرکت خود را از شلمچه به سمت مشهد مقدس آغاز خواهد کرد و شامگاه ولادت امام رضا (ع) وارد مشهد می‌شود.

حمید بنی تمیم در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: کاروان جاده ولایت مزین به پرچم آستان قدس رضوی روز یکشنبه وارد استان خوزستان می شود و دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه طی آیین افتتاحیه‌ای از  مشهد شهدای شلمچه مسیر خود را به سمت مشهد الرضا آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: کاروان دو امدادی جاده ولایت در استان خوزستان حرکت خود را از محل ورود امام رضا (ع) در شلمچه آغاز و سپس مسیر حرکت امام رضا (ع) در ایران را تا مشهد مقدس به مسافت ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر طی خواهند کرد و با عبور از شهرهای خرمشهر، آبادان، کارون، اهواز، رامهرمز و بهبهان وارد استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان با اشاره به ضرورت تبیین جایگاه فرهنگ و پیوند مقوله های فرهنگی و ورزش گفت: سیزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت با هدف گرامیداشت دهه کرامت و انتخاب شعار«امام هشتم، فرهنگ ، ورزش ، معنویت» می‌تواند فرهنگ و منش پهلوانی و ارزش های اعتقادی را در ورزش به جلوه های پررنگی نمایان کند.

 بنی تمیم در پایان با اشاره به جلسات متعدد صورت گرفته برای هماهنگی و اقدامات لازم در این زمینه، عنوان کرد: از مجموعه وزارت ورزش و جوانان، مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و همکارانم در ادارات کل سایر استان ها بابت اهتمام ویژه به این امر قدردانی می کنم و از جامعه ورزش و جوانان استان خوزستان درخواست دارم این فرصت ویژه را مغتنم شمرده و از حضور این کاروان در استان خوزستان حداکثر استفاده را ببرند و میزبانی شایسته از این حرکت بزرگ فرهنگی داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی