Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@23:34:51 GMT

آمار بارندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۶۱۷۵

آمار بارندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان‌غربی

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، سازمان هواشناسی میزان بارش در شهرهای مختلف استان در ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۰.۳۰ صبح امروز را گزارش کرده که آمار آن به شرح زیر است:

پیرانشهر ۴۷.۸میلیمتر ارومیه ۴۵.۵میلیمتر نازلو ۳۹.۸میلیمتر اشنویه ۳۹.۶میلیمتر پل میانگذر ۳۶.۶میلیمتر نقده ۲۶میلیمتر انزل ۲۵میلیمتر

شهرهای خوی، ماکو، مهاباد، پلدشت، چالدران، سردشت و شوط بین ۱۰ تا ۲۰ میلیمتر و شهرهای میاندوآب، چایپاره، بوکان، سلماس، شاهین‌دژ و تکاب نیز کمتر از ۱۰میلیمتر بارندگی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسنده: سینا پسران افشاریان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خوی بارش باران سازمان هواشناسی هواشناسی ارومیه ماکو بارندگی نقده بوکان پیرانشهر چالدران شوط مهاباد سلماس اشنویه پلدشت میاندوآب سردشت چایپاره انزل تکاب نازلو شاهین دژ پل میانگذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: ساعت ۸:۱۰ صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ با درخواست همراه مصدوم در ارتفاعات هوار مامز تالاجار اشنویه نجاتگران هلال‌احمر اشنویه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار ،نجاتگران به مصدوم حادثه دیده دسترسی پیداکردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت،همچنین انتقال امن به پایین دست،مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

وی درادامه گفت : مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

دیگر خبرها

  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته