Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@09:23:11 GMT

پیشکسوتان ارتش مازندران تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۶۶۲۴

پیشکسوتان ارتش مازندران تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مراسم که به مناسبت 29 فروردین روز ارتش برگزار شد ، ضمن تجلیل از 80 پیشکسوت مازندرانی ارتش ، از کتاب ' تن من مباد ' که روایت امیر داریوش یزدان ستا است رونمایی شد .
عضو شورای راهبردی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این مراسم از اتحاد به عنوان رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی نام برد و گفت : امروز نیز همه نیروهای مسلح گوش به فرمان مقام معظم رهبری و با سرلوحه قرار دادن همین اتحاد کمر برای خدمت به ملت و نظام بسته اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر سرتیپ سید حسام هاشمی از سیل اخیر به عنوان یک فرصت برای نمایش اتحاد نیروهای مسلح و همکاری مردم یاد کرد و افزود : بار دیگر این اتحاد ، وحدت و همبستگی کشورمان بود که باعث شد تا توطئه های دشمنان علیه نظام خنثی شود .
وی با بیان این که تحریم و توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی همزمان با شعار ' نه شرقی ، نه غربی ، جمهوری اسلامی ' شروع شد ، گفت : از آن زمان تاکنون همچنان این تهدیدات و تحریم ها علیه نظام سیر صعودی داشته است .
عضو شورای راهبردی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور با بیان اینکه تنها رمز موفقیت و تداوم نظام جمهوری اسلامی ، اتحاد و همبستگی است ، اظهار داشت : امروز ارتش ، سپاه ،بسیج و نیروی انتظامی کشورمان توانست توی دهنی بزرگی به دشمنان بزند بویژه ترامپ که سپاه را تروریست خطاب کرده است .
وی با بیان این که ترامپ با تروریستی خواندن سپاه خدمت بزرگی را در تقویت وحدت نیروهای مسلح ، قوای سه گانه و ملت ایران ایجاد کرده است، افزود : امروز همه شاهد این اتحاد در کشور هستیم .
این فرمانده نظامی از جوانان به عنوان شایسته ترین افراد جامعه در استفاده از تجربیات ایثار و شهادت پیشکسوتان یاد کرد و گفت : یقین کنید که جوانان امروز از ما بهتر هستند .
وی با بیان اینکه چرخه زندگی در جمهوری اسلامی به خاطر وجود امنیت می چرخد ، افزود : پیشکسوتان نیروهای مسلح خود را وقف امنیت امروز کرده اند و به همین دلیل باید دستاوردهای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به جوانان امروز به درستی منتقل شود .
یگان های ارتش جمهوری اسلامی استان مازندران در هشت سال دفاع مقدس 2هزار و 850 شهید ، یکهزار و 632 آزاده و 2هزار و 950 جانباز تقدیم کشور کرده است.
در حال حاضر نیروی هوایی بابلسر ، پادگان شهید فرامرزی ساری وابسته به لشکر 30 پیاده گرگان و دانشگاه علوم دریایی نوشهر ارتش جمهوری اسلامی در استان مازندران مستقر هستند.
6990/ 2096/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 انقلاب سیل مقام معظم رهبری نیروی انتظامی هشت سال دفاع مقدس 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۶۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899009

دیگر خبرها

  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است