Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:31:49 GMT

کارگروه جوان و توسعه در مرند تشکیل می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۶۶۸۷

کارگروه جوان و توسعه در مرند تشکیل می شود

تبریز- ایرنا- فرماندار شهرستان ویژه مرند گفت: کارگروه جوان و توسعه بعنوان یکی از زیرشاخه های مجمع تعامل و توسعه در شهرستان ایجاد می شود .

به گزارش ایرنا، داود گرشاسبی روز چهارشنبه در همایش گرامیداشت روز جوان در شهرستان مرند، افزود: ایجا این کارگروه موجب می شود جوانان مشارکت جو در حوزه های مختلف با مسوولان همکاری کرده و ضمن تولید فکر، نیازهای خود را به ما انتقال دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه جوانان سرمایه ای برای آینده کشور هستند، اظهار داشت: ما باید با تربیت نسل جدید، کمبود انسان های توسعه گرا را که دغدغه ای برای کشور است جبران کنیم.
وی خاطرنشان کرد: جوانی که می خواهد نخبه و راهبر نسل خود باشد و خود را با تغییر و تحول سازگار کند باید اهل محاسبه بوده و نگاه اقتصادی به زندگی داشته باشد.
فرماندار ویژه مرند ادامه داد: انسان توسعه گرا همچنین باید آینده پژوه بوده و با درک شرایط زندگی کند و زمان شناس نیز باشد.
وی کارآفرینی را از دیگر خصوصیات یک جوان توسعه گرا بیان کرد و افزود: جوانان باید خود اتکایی و اعتماد به نفس داشته و در مقابل هجمه های خارجی، بتوانند باور خود را شکل دهند.
گرشاسبی خاطرنشان کرد: از دیگر ویژگی های بارز جوان و انسان موفق داشتن ارتباط و توانایی انجام کار تیمی است تا با تفکر توسعه، جامعه را به توسعه برساند.
وی همچنین نگاه مثبت و نگرش ایجابی را از عناصر توسعه برشمرد و گفت: باید تلاش کنیم نسل حاضر به نحوی تربیت شود تا بعنوان الگو بوده و مسیر توسعه شهرستان را هموار کند.
گرشاسبی ضمن اشاره به تشکیل کارگروه توسعه در شهرستان ابراز کرد: کارگروه جوان و توسعه بعنوان یکی از زیرشاخه های مجمع تعامل و توسعه در شهرستان ایجاد شود تا جوانان مشارکت جو در حوزه های مختلف با مسوولان همکاری کرده و ضمن تولید فکر، نیازهای خود را به ما انتقال دهند.
در پایان این همایش، از تعدادی از جوانان نخبه و فرهیخته در حوزه های مختلف تجلیل و قدردانی شد.
/3071/9916

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي جوان كارگروه مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد

اولین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بهاباد در سال جدید به ریاست تیموری فرماندار بهاباد و با حضور موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، و سایر اعضای کارگروه در محل سالن فرمانداری بهاباد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رحمتیان مدیر جهاد کشاورزی و دبیر کارگروه آرد و نان شهرستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت نانوایی‌ها در سطح شهر و روستا‌ها عدم تغییر قیمت نان علیرغم افزایش هزینه‌های ثابت و جاری واحد‌های نانوایی را به عنوان مهمترین دغدغه و افزایش سهمیه آرد ماهانه را مهمترین درخواست نانوایان از کارگروه آرد و نان شهرستان مطرح کرد و خواستار رسیدگی به این موارد توسط مسئولان استانی گردید.

فرماندار شهرستان بهاباد ضمن تشکر و قدردانی از همه نانوایان به خاطر تلاش شبانه روزی در تامین قوت غالب مردم از بروز برخی بی نظمی‌ها در ساعات فعالیت شماری از نانوایی‌ها و همچنین افت محسوس کیفیت نان در اغلب نانوایی‌های شهرستان گلایه کرد و از متصدیان واحد‌های نانوایی درخواست کرد نسبت به پخت و عرضه نان سالم و باکیفیت در ساعات مقرر اهتمام ورزند.

موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ضمن عرض خداقوت به فعالین حوزه گندم، آرد و نان شهرستان به تشریح دستورالعمل هوشمندسازی یارانه آرد و نان پرداخت و افزود: در سامانه هوشمند نانینو در صورت تبدیل آرد تخصیصی به نان مشوق‌هایی برای نانوایان در نظر گرفته شده است و سهمیه ماهانه به صورت خودکار افزایش می‌یابد و در صورت عدم تبدیل بخشی از آرد تخصیصی به نان ضمن اعمال جریمه، سهمیه آرد آن واحد نانوایی به صورت خودکار کسر می‌گردد.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه رییس اتحادیه و جمعی از نانوایان شهرستان به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و تصمیمات لازم به منظور رفع مشکلات مطرح شده اتخاذ گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارند؟ 
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی