Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با همکاری قرارگاه خاتم و ۲ پیمانکار خصوصی و بکارگیری ماشین‌آلات پیمانکاران و دولت، جاده اصلی معمولان ـ. خرم‌آباد بازسازی و بهسازی شد و این محور فردا یا حداکثر روز جمعه باز می‌شود. به گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خیرالله خادمی اظهار داشت: پس از بروز سیلاب در لرستان و تخریب و مسدود شدن محور معمولان-خرم‌آباد که بخشی از مسیر اصلی ترانزیتی ما بود، روز شانزدهم فروردین‌ماه بود که وعده دادیم این محور را تا حداکثر پایان فروردین باز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت ساخت و تو‌سعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور ادامه داد: زیرساخت‌های حمل و نقل و جاده‌ای شهر‌های معمولان و پل دختر پس از سیلاب اخیر دچار آسیب جدی شد، به طوری که شهر پلدختر و همچنین جاده خرم آباد-‌پل‌دختر دچار مشکلاتی شد و مسیر در چند نقطه ریزش داشت و جاده را آب برده بود، همچنین در شهر معمولان هم چنین مشکلی وجود داشت و از خرم‌آباد تا معمولان جاده در چند نقطه تخریب شده بود.

وی اضافه کرد: پس از بروز این مشکلات برای جاده‌های این دو شهر، این شهر‌ها را از طریق محور‌های آنتنی که به سمت آزاد‌راه می‌رفت و همچنین جاده‌های روستا‌های منتهی به این مناطق، به آزادراه وصل کردیم که راه امدادی باز شد، اما مردم در این مسیر مشکلات زیادی داشتند.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: به هر حال برای امداد‌رسانی و کار‌های ضروری و دسترسی به مردم معمولان و پلدختر، لازم بود، این محور‌ها باز شود تا ارتباط زمینی حداقل برقرار شود، اما پس از آن باید کار اساسی انجام می‌شد که همان بازسازی مسیر اصلی معمولان و پلدختر به خرم‌آباد بود.

وی اظهار داشت: تا پیش از این جاده امدادی که از سمت معمولان باز شده بود، مسیری ۵۰ کیلومتری و روستایی بود که به آزادراه می‌رسید همچنین ۵۰ کیلومتر هم در آزادراه باید طی می‌شد تا به خرم‌آباد رسید، و درواقع مردم معمولان که فاصله شهر آن‌ها تا خرم‌آباد حدود ۱۷ کیلومتر است، باید ۱۱۰ کیلومتر طی می‌کردند تا به خرم آباد برسند.

خادمی اضافه کرد: در این راستا تلاش کردیم از سمت خرم‌آباد و رئیسیون در محور خرم‌آباد-معمولان، مسیر را باز کنیم حدود یک ساعت پیش آخرین انفجارات و اقدامات در جاده قبلی معمولان-خرم‌آباد برای بازگشایی مسیر انجام شد و در حال ریزش‌برداری هستیم و پیش‌بینی می‌کنیم حداکثر تا فردا یا روز جمعه مسیر تردد معمولان-خرم‌آباد باز شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: از قرارگاه خاتم الانبیا (ص) که در پروژه راه آهن دورود-خرم‌آباد پیمانکار ما است و تجهیزات و ماشین آلات آنجا داشتند، کمک گرفتیم، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا هم به محل پروژه آمد و دستور داد که به سرعت به این پروژه ورود کنند و تاکید شد که کار با جدیت دنبال شود.

وی بیان کرد: همچنین دو پیمانکار خصوصی دیگر که نزدیک محور معمولان_خرم آباد در حال کار در پروژه‌ای بودند، به همراه ادوات و ماشین‌آلات خود به کمک ما آمدند و تلاش کردند مسیر بازسازی و بازگشایی شود که از آن‌ها قدردانی می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت ساخت و تو‌سعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور اظهار داشت: به هر حال بخش خصوصی، قرارگاه خاتم و ما تلاش کردیم به سرعتی محور معمولان-خرم‌آباد باز شود و این اقدام بزرگ انجام شد تا ذره‌ای از مشکلات مردم معمولان کاهش یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قرارگاه خاتم بخش خصوصی زیرساخت های حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد

آفتاب‌‌نیوز :

سرلشکر رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: آمریکا و ناتو و سنتکام و رژیم صهیونیستی با ۲۴۰ فروند هواپیمای جنگنده و سامانه‌های متعدد ضد موشکی برای مقابله با پهپاد‌ها و موشک‌های ایران به اسرائیل کمک کردند. 

وی در ادامه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی جرأت نکرد تصاویری از دو پایگاه نظامی نواتیم و شلاخیم را به دنیا نشان بدهد؛ اگر آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها و سنتکام به کمک رژیم صهیونیستی نمی‌آمدند، قطعاً ۸۰ درصد از پرتابه‌های ایران، پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی را درهم می‌کوبیدند.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص)، گفت: نیروی هوافضای سپاه با ۸۰ درصد توان تهاجمی خود آماده بود تا بنابه‌دستور موج‌های بعدی حمله را آغاز کند؛ اما فرماندهان ایران تشخیص دادند که تنبیه رژیم صهیونیستی در همین حد کفایت می‌کند.

منبع: خبرگزاری میزان

دیگر خبرها

  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد