Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@04:04:03 GMT

موج مهربانی همکلاسی ها در البرز به نمایش گذاشته شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۶۹۳۴

موج مهربانی همکلاسی ها در البرز به نمایش گذاشته شد

کرج - ایرنا - همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) موج مهربانی همکلاسی ها در مدارس استان البرز با شعار هر مدرسه یک پایگاه همدلی با سیل زدگان کشور به نمایش گذاشته شد.

به گزارش ایرنا، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در این آئین که در مدرسه دخترانه مهدیه ناحیه سه کرج برگزار شد با اشاره به اینکه آموزش و پرورش البرز معین استان لرستان شده است، گفت : امروز فعالان عرصه تعلیم و تربیت بار دیگر در این سیل همدلی همگام با سایر هموطنان ایران اسلامی ، مهربان خود را با اهدا هر آنچه را که در توان دارند تقدیم لرستانی ها کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسعود مهرانی با بیان اینکه پویش ملی حمایت دانش آموزان از مناطق سیل زده در مدارس البرز اجرایی شده ، اظهارداشت: این حرکت با هدف ترویج فرهنگ نوعدوستی ، تلاش ، ایثار و مشارکت جویی در بین دانش آموزان، همدلی و همراهی با دانش آموزان و خانواده های آسیب دیده از سیل اخیر و انسجام بخشی هدایای نقدی و غیر نقدی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا در راستای کمک به دانش آموزان و فرهنگیان استان لرستان عملیاتی شده است.
وی خاطرنشان کرد: این برنامه با مشارکت و هم افزایی شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی و شوراهای دانش آموزی همزمان با سراسر و مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان برگزار می شود.
مهرانی نیا یادآورشد: امیدواریم با همدلی دانش آموزان ، فرهنگیان و اولیا بخشی از آلام و خسارات وارد شده به دانش آموزان و خانواده ها در مناطق سیل زده برطرف شود.
وی ادامه داد: این پویش دانش آموزی امروز در 2 هزار و 581 کد مدرسه استان البرزبه اجرا در آمد.
وی اضافه کرد: کمک های جمع آوری شده به شماره حساب مرکز نیکوکاری آموزش و پرورش با شماره حساب 0110769749001 با شناسه پرداخت 682825464 و شماره کارت 6037997929700459 واریز می شود.
وی تصریح کرد: برنامه نمادین سیل مهربانی با برپایی چادر های کمک به هموطنان سیل زده در استان لرستان در نواحی و مناطق هشتگانه و اداره کل آموزش و پرورش استان البرز دایر شده است.
دانش آموزان البرزی در این برنامه، پیام تشکل های دانش آموزی را ویژه سیل مهربانی همکلاسی ها قرائت کردند و پرچم پر افتخار ایران اسلامی را در حمایت از دانش آموزان و فرهنگیان آسیب دیده در سیل استان لرستان به اهتزاز درآوردند.
دراین آیین شرکت کنندگان هدایای نقدی و غیر نقدی خود را تقدیم دانش آموزان و فرهنگیان استان لرستان کردند.
برخی از دانش آموزان البرزی نیز اقدام به برپایی بازارچه صنایع دستی و غذاهای سنتی استان های مختلف کشور نیز کردند.
تعدادی از دانش آموزان نیز قولک های پس انداز و پول جیبی هفتگی خود را به دانش آموزان اهدا کردند.
برخی از دانش آموزان نیز با استقرار چادر هلال احمر به عضویت افتخاری این جمعیت امدادگر و نجات دهنده در استان البرز درآمدند.
استان البرز 460 هزار دانش آموز و 24 هزار معلم دارد.
2819/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي سيل 98 دانش آموزي البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این دانش آموزان دانش آموزان در قالب یک تور علمی، از تصفیه خانه آب شهر ارومیه بازدید و با روند و مراحل تصفیه آب شرب آشنا شدند.   این بازدید در راستای فعالیت‌های آموزشی و با هدف آشنایی دانش آموزان از تأسیسات و فرآیند تصفیه آب انجام شد.   در این بازدید کارشناسان تصفیه خانه آب ارومیه چگونگی روند تصفیه آب مصرفی را برای دانش آموزان شرح دادند.

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود