Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مؤمنی در مراسم امضای تفاهم نامه کمیته امداد و بیمه سلامت استان قزوین برای انتقال بیمه شدگان مددجو به بیمه سلامت که ظهر چهارشنبه در محل اداره بیمه سلامت قزوین برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ۱۳ هزار و ۷۰۲ نفر در استان قزوین بیمه درمانی هستند که این افراد در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر سکونت دارند و در حال حاضر با ۱۲۹ مرکز و پزشکان، درمانگاه‌ها، بیمارستانها و آزمایشگاه و کلینیک و داروخانه‌ها طرف قرارداد هستیم و خدمات به مراجعان ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با امضای این تفاهم نامه ضمن تکریم خانواده‌های مددجو زمینه ارائه خدمات بهتر و وسیع‌تر به مددجویان فراهم می‌شود و تا اجرای کامل طرح کارت بیمه مددجویان معتبر است و با آن خدمت می‌گیرند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: هر هزینه‌ای که از سوی بیمه سلامت بابت صدور دفترچه گرفته می‌شود از سوی کمیته امداد تقبل شده و پرداخت خواهد شد و افراد تحت پوشش هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد.

وی یادآور شد: هزینه و خدمات بیمه تکمیلی فعلاً با کمیته امداد است و در حال حاضر در استان بیش از ۲۹ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۶ هزار نفر تحت پوشش هستند.

مؤمنی در مورد پرداخت حق بیمه اظهار داشت: در سال گذشته برای هر نفر ۴۸۰ هزار تومان واریز می‌شد و امسال پیش بینی می‌شود این میزان به ۵۵۰ هزار تومان افزایش یابد که در سراسر کشور به حدود ۴۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی گفت: در استان قزوین در سال گذشته ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خدمات بیمه‌ای به مددجویان پرداخت شد و هم اینک دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بدهی و تعهد داریم که هنوز پرداخت نشده است.

منازل ۲۰۶ خانواده در سیل آسیب دید و تخریب شد

مؤمنی اضافه کرد: در اثر سیل اخیر در استان قزوین واحدهای مسکونی ۲۰۶ خانواده تخریب شد که ۶۰۰ خانوار آسیب دیدند و برای جبران آن با کمک خیرین اقدام می‌شود.

وی اظهار داشت: خوشبختانه هر خانواده ۲۵ میلیون تومان بیمه حوادث بود و امیدواریم از محل کمک‌های مردمی جمع آوری شده از سوی خیرین که تاکنون بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شده بتوانیم بخشی از نیازها را تأمین کنیم.

کد خبر 4593696

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد قزوین بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در آئین تجلیل از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان افزود: یکی از راهبردهای اساسی کمیته امداد، توانمندسازی فرهنگی و علمی جامعه هدف است.

وی اظهار داشت: مجموعه اقدامات کمیته امداد در راستای ارتقای عدالت آموزشی باید به شکوفا شدن استعدادهای نهفته در خانواده‌های تحت حمایت بیانجامد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره به حمایت کمیته امداد از ۸۵۰ هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند در سراسر کشور افزود: بالاترین سطح خدمات آموزشی به مددجویان ارائه می‌شود که نتیجه آن در آزمون‌های سراسری قابل مشاهده است.

بختیاری ضمن قدردانی از همه دست‌اندرکاران در زمینه استعدادیابی و پرورش استعداد مددجویان تاکید کرد: حتی یک دانش‌آموز نباید به خاطر فقر ترک تحصیل کند.

در پایان این مراسم از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان قدردانی شد.

کد خبر 6097813

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود