Web Analytics Made Easy - Statcounter

رجبی، گفت: «عباس سلیمی نمین» از پژوهشگران برجسته کشور و «مجدالدین معلمی» معاون هنری حوزه هنری کشور میهمانان ویژه و سخنرانان مراسم اختتامیه هنرواره «انقلاب اسلامی - روایت ایرانی» خواهند بود.

«امیر رجبی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، گفت: 2 هزار و 676 اثر از هنرمندان سراسر کشور به دبیرخانه هنرواره «انقلاب اسلامی - روایت ایرانی» ارسال شد و پس از داوری آثار اختتامیه هنرواره 3 و 4 اردیبهشت ماه همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس حوزه هنری استان اردبیل، تصریح کرد: «عباس سلیمی نمین» از پژوهشگران برجسته کشور، «مجدالدین معلمی» معاون هنری حوزه هنری کشور و «آیت الله سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل میهمانان ویژه و سخنرانان مراسم اختتامیه هنرواره «انقلاب اسلامی - روایت ایرانی» خواهند بود.

 

وی، اظهار داشت: فراخوان این هنرواره در رشته های طراحی پوستر، تصویر سازی، اینفوگرافی، عکس، موشن گرافی و کاریکاتور بود.

 

رجبی، خاطر نشان کرد: سرپرست هیئت داوران در بخش پوستر مسعود نجابتی، بخش تصویر سازی علی اکبر نیکان پور، بخش اینفوگرافی مریم سلیمی، بخش عکس سید عباس میر هاشمی، بخش موشن گرافی مهدی محمدآذر و کاریکاتور که به صورت کارگاه حضوری بود سرپرست هنری کارگاه سید مسعود شجاعی طباطبایی بود.

 

این مقام مسئول، عنوان کرد: اختتامیه و نمایشگاه آثار منتخب و تجلیل از برگزیدگان با حضور هنرمندان از سراسر کشور و مسئولان کشوری و استانی در اردبیل 3 و 4 اردیبهشت ماه همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

 

رئیس حوزه هنری استان، افزود: در بخش عکس یک هزار و 273 اثر، اینفوگرافی، 150 اثر، موشن گرافی 194، پوستر 414 و تصویر سازی 695 به دبیرخانه هنرواره ارسال شده است که این میزان آثار نشان از استقبال خوب هنرمندان سراسر کشور دارد.

 

رجبی، یادآور شد: بیشترین آثار در همه بخش ها به ترتیب از استان های اردبیل، تهران، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان کمک به سیل زدگان خبرگزاری سیل شبستان سیل خوزستان روز جوان خسارت سیل استان بوشهر هنرواره انقلاب اسلامی روایت ایرانی میهمانان ویژه عباس سلیمی نمین مراسم اختتامیه حوزه هنری اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: این طرح از مدت چهار ماه گذشته با هدف شناسایی افراد مستعد و برتر در رشته‌های هنری داستان، شعر، نمایش و موسیقی در از مدارس شمال استان آغاز شده است.
وی افزود: در اجرای این طرح تعداد صدنفر دانش آموز برتر و علاقمند در رشته‌های هنری داستان، شعر، نمایش و موسیقی شناسایی خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این طرح استعدادیابی رشته‌های هنری در جنوب و مرکز استان نیز اجرا خواهد شد و افراد علاقمند و برتر شناسایی و آموزش خواهند دید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • سلیمی نمین: مسائل فرهنگی را نمی‌توانیم یک سویه حل کنیم/ صفارهرندی: نسل ما انقلاب را از معبری دریافتند که پیشانی آن امام بود؛ خدشه به امام کل آن معبر را نابود می‌کند
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • جزئیات اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی تشریح شد